SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klatka Piersiowa - Dziwny problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4860

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 275 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2380


Na zdjeciu tego tak nie widac ale pod lewa piersią zrobiło mi sie takie dziwne zgrubienie które mnie wcale nie boli ale za to dziwnie wygląda... nie wiem co to jest i prosze was o rade ... moze miesien sobie nadwyręzylem ale to mnie wcale nie boli i nie moge dojsc co to moze byc...

Chcesz Miec Duże bice

Rób przysiady !!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1139
Może dysproporcja mięśni ;p

THORUS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 391 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16616
narazie jest sucho, weź sie porządnie za miche to sie może wyrówna

Jeżeli w jakimś stopniu ci pomogłem to bądź dobry i kliknij " przyznaj SOGa "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 275 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2380
hmm ale tak z dnia na dzien ?? Diete mam ale cieżko u mnie z przyrostami moze białkiem 1 porcją dziennie uzupełnic diete ?

Chcesz Miec Duże bice

Rób przysiady !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 400 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9755
to jest dysproporcja mięśnia

zwracaj uwagę na technikę ćwiczeń
i zabierz się za miche
a samo zniknie wtedy


Zmieniony przez - lysyleb w dniu 2009-11-29 10:22:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 275 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2380
ok ;]
1

Chcesz Miec Duże bice

Rób przysiady !!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie 2 partie cwiczyc na 1 treningu

Następny temat

Trening mało czasu. Masa. Do sprawdzenia

Shaker