SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jestem początkujący proszę o pomoc :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2228

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 309 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2562
No takie wyjście to się skłania ku pakowaniu na rzeźbe, czyli redukcja i podkreślenie sylwetki. Wg. mnie tak by było najlepiej, teraz jechac na krecie i hmb, możesz dorzucić tego thermo speeda, poćwicz te 3 miechy i potem zaczniesz budować masywną muskulature

"What we do in life echoes in eternity."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 281
kolega ma racje. chociaz z tym hmb i themro speedem to bym sie nie zgodzil, bo obydwa mozna stosowac przy aerobach i budowaniu rzezby, przy masie i sile raczej nie wiele dadza, gdyz dzialaja one przy bardzo intensywnym wysilku fizycznym, ktory z kolei wyklucza budowanie solidnej masy miesniowej.
Trzeba pamietac, ze budowanie masy wyklucza redukcje szczegolnie, ze aby miec mase trzeba stosowac diete po ktorej raczej ci przybedzie. Kreatyna - ok, swoim dzialaniem powoduje odpowiednie nawodnienie miesnia, pod warunkiem, ze sie pamieta o picu duzej ilosci wody, (ja pilem okolo 5 litrow dziennie).
Narazie trenuj wg planu, a na koniec zaczniesz myslec o porzadnej redukcji, gdzie zmienisz diete na bialkowa, wtedy tez najlepiej odstawic kreatyne i zaczac przyjmowac wlasnie hmb itp., wtedy tez zaczniesz swoje treningi redukcyjne.
Wszystko po kolei i nie wszystko naraz, bo nie zbudujesz nic oprocz rozzczarowania ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1279
czyli nie brać hmb ??;>