SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jestem początkujący proszę o pomoc :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 281
jezeli bedzie stosowal kreatyne tylko podczas cyklu masowego to uwierz mi, ze bedzie dzialac za kazdym razem, pod warunkiem utrzymania dobrej diety. no chyba, ze z kazdym cyklem oczekiwania beda przerastaly mozliwosci jego organizmu i mijaly sie z realnym stanem umiesnienia wtedy bedzie rzeczywiscie odczuwal braki i siegnie po cos mocniejszego Natomiast jezeli nie ma zbyt wybujalych ambicji, to wszystko, przy zachowaniu odpowiednich srodkow (regeneracja, dieta) osiagnie swoj cel.
Co do bujdy na resorach to na pewno to, ze zadne suple mu nie pomoga chyba, ze chodzilo ci o staz to masz racje, zgodze sie z tym, ze na poczatku nie sa potrzebne zbytnio, no i to, ze kreatyna dziala slabiej. Kazdy organizm jest jakos genetycznie uwarunkowany do wzrostu i poprostu w pewnym momencie przestaje rosnac bo np. jego przysadka mozgowa nie wyprodukuje wiecej somatotropiny niz ma to zapisane w dna obojetnie jakbys sie nie staral. Kreatyna zatrzymuje wode w miesniach tak jak najlepiej umie :) ale miesien w pewnym momencie juz poprostu nie wykazuje tak znacznego wzrostu jak na poczatku. to jest tez glowna przyczyna dla, ktorej stosuje sie anaboliki - stucznie zwieksza sie mozliwosci swojego organizmu (nie polecam).