SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jakie odżywki na rzeźbę?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2899

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41
Witam! Mam 22 lata, 177 cm wzrostu, 80 kg. Ćwiczę od dwóch miesięcy.
4 razy w tygodniu siłownia, do tego biegam 3 razy w tygodniu.
Chciałbym trochę zrzucić kg i zastanawiam się nad zakupem odżywek ponieważ sam trening nie daje mi wystarczających efektów, niestety waga się utrzymuje.Nie chcę sugerować się opisami na opakowaniach odżywek, wolałbym zasięgnąć opinii osób które już przetestowały dane odżywki na sobie.Jak możecie doradźcie coś :P Z góry dziękuje za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 464 Napisanych postów 9051 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91259
Przejdź do działu odchudzanie i tam napisz temat wrzucając swoją dietę. Pierw poczytaj podwieszone tematy w dziale odchudzanie i odżywianie.

Ułóż dietkę zbilansowaną, wysokobiałkową z obniżoną ilością węglowodanów. Bazuj na białkach pełnowartościowych, węglowodanach o niskim indeksie glikemicznym, zdrowych tłuszczach. Rozłóż sobie wszystko na 5-6 posiłków i będzie ok. Miłej lektury.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1147 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13782
na rzezbe to jest kolego przedewszystkim dieta

Zmieniony przez - ANIIMAL w dniu 2011-02-08 18:02:46

"Upór i Systematyczność, Efekty Przyjdą Same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41