SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak spłaszczyć brzuch ???

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3188

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 302
Ćwiczę od pół roku i nie mogę wyrzeźbić tzw. kaloryfera. Nie mam wielkiego brzucha, jestem raczej szczupły, ale chcę go fajnie wyrzeźbić. Oprócz tego, że wzmocnił się dość solidnie (mogę już robić coraz więcej brzuszków) nie widać żadnych efektów wizualnych. Ćwiczę 3 razy w tygodniu, 3 różne ćwiczenia w trzech seriach po 12 powtórzeń. Te ćwiczenia to: maszyna na brzuch, ławeczka skośna (brzuszki na tej ławeczce) i zamiennie podciąganie nóg wisząc na drabince albo skłony tułowia z linką wyciągu klęcząc. Generalnie po sześciu miesiącach nie widzę żadnej poprawy w wyglądzie mojego brzucha. Poprawiła się tylko jego sił - mogę już robić więcej brzuszków i ćwiczyć z coraz większym obciążeniem. ALE WCIĄŻ NIE MAM TARKI !!!! Co mam zrobić?
Mój wzrost 184, waga 80
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5848
Musisz spalić tłuszcz na brzuchu poprzez aeroby np. bieganie, pływanie, rower itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5032
jest tego sporo na forum... jak to zrobić a w skrócie, po prostu
masz jakieś ćwiczenia aerobowe typu biegi itp ?
no i podstawa... dieta jest ?