SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak rozpocząć redukcje ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2499

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1673
miałam rozpisany plan na ksztaltowanie sylwetki (10 tyg mineło) stosowałam sie od A-Z i szczerze nie widze zadnych zmian ....od razu napisze ze chciała bym zredukowac nieco tkanke tłuszczową miesni zapewne mam niewiele ale zawsze cos jest wiec pomocy

1 .WIEK: 22
2 .WAGA: 54
3 .WZROST: 168
4 .WYMIARY:
-Biceps: 27
-Klata: 86
-Udo: 50
-Talia: 64
5 .STAZ NA SILOWNI: 1rok
6 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: wołowy izolat białkowy ,komplex wit B

Dieta :załączam przykładowy moj plan zywieniowy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 163
Może trzeba zwiekszyc podaż białka a zmniejszyć węgle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1673
potrzebuje jakichs wiekszych konkretów o ile dokładnie ?


Zmieniony przez - Natalia1203 w dniu 2015-06-16 23:17:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 163
uprawiasz jakiś sport lub ćwiczyłaś do tego ,może zbyt mała redukcja ,widać też że wiecej węgli dostarczasz niż wynika z dziennego zapotrzebowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1673
plan treningowy(siłowy) rozłozony mam na 6 dni w tym 3 razy w tyg 30 min cardio
dołączam zdjecie obecnej sylwetki





Zmieniony przez - Natalia1203 w dniu 2015-06-16 23:30:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 163
moim zdaniem zostaje zmniejszeniu węgli nie za wiele żeby mieć siły do ćwiczeń a jeżeli więcej z nich zejść to dodać białka ,ale może niech wypowie się też ktoś bardziej zaawansowany
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1673
czekam na odpowiedzi !;)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4538
Specem nie jestem, ale 150g bialka dla 54kg kobiety? Imo za duzo bialka, a za malo tluszczy, ktore u kobiety PODOBNO (nie znam sie) pelnia szczegolna rola. Zajrzyj do dzialu ladies sfd i zobacz, jak dziewczyny jedza. Moim zdaniem to wystarczy poprawic diete i trenowac, bo nie widze za bardzo, co bys tutaj miala redukowac.

A co do treningu, to 6x w tygodniu silka to przegiecie. 3 razy w zupelnosci Ci wystarczy, jak zrobisz dobry trening. Cardio zawsze fajnie jakies robic, chociazby dla kondycji i zdrowia.


Zmieniony przez - wiaderko21 w dniu 2015-06-17 10:02:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1673
To jakie zdmiany w diecie proponujecie zeby bf jeszcze troche spadl?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1541
Na wstępie, podkreślę nie jestem specjalistą. Nie sugeruj się wskazówkami eeee. Masz aktualnie 3g białka na kg/mc. Wartość zdecydowanie za duża. Są to ilości jakie mężczyźni zjadają i to z dobry zapleczem farmakologicznym.
Zmniejsz ilość białka, myśle ze 1,8/kg będzie słuszne, tj 98g białka dziennie.
Patrząc na to co inni doświadczeni ludzie tu sugerują kobietom powinnaś zwiększyć podaż tłuszczy kosztem tej ogromnej ilości białka i węgli. Tłuszczy zwłaszcza zwierzęcych. Masło 82%, olej kokosowy, tłustsze mięsa, ryby(makrela, śledź itp). Węglowodany myślę 2-2,5g na kg. Reszta zapotrzebowania do tych 1800 uzupełnić fatem.
Widzę osobno rozpisane białko i żółtko jaja, więc kolejna sprawa jedz całe jaja, nic nie wyrzucaj.
Węgle z rana bym odpuścił a umieścił je tylko potreningu + ewentualnie kolacja.
I jedzenie 6 posiłków przy tej ilości jedzenia jest zbędne, zrób z tego 3-4 maks.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1541
A i z treningiem udaj się do odpowiedniego działu bo sądząc po rozpisce diety, plan treningowy i schemat odżywiania rozpisywał Ci ktoś z papierem trenera/dietetyka który znalazł w Pani Domu lub Twoj Styl.
Wpadnie Koniu to Ci pewnie wyprostuje te babole albo sama załóż temat w dziale Ladies i czytaj czytaj.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z tluszczem?

Następny temat

problem z węglowodanami

Zestaw 1