SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

fbw ocencie

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1527

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
cel - masa

1dzień 3 serie 5-8 pow
Przysiady
wyciskanie na maszynie nogami
klatka na płaskiej
wiosłowanie sztangą
wyciskanie żołnierskie
sciąganie w szerokim
pomki na poręczach
uginanie sztanga łamaną

2 3serie 12-15 pow
prostowanie nog
uginanie nog
rozpiętki
wiosłowanie w waskim na wyciągu 2s
wznosy stojąc i w opadzie 2serie
biceps jednorącz o koloano
francuskie 1 racz

3dzień 3serie 5-8 pow
martwy 5 serii
wyciskanie hantlami skos w góre
wiosłowanie jednorącz
prostowanie rak na wyciągu
sciaganie drażka podchwytem waskim
przedramiona dowolnie

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42828
Nie wiem, jaki masz staż, ale 3 plany to stanowczo za dużo... Jeśli nie wyciskasz 90kg, nie siadasz 135kg, a w martwym nie bierzesz 180kg polecam taki plan:

1. przysiad 3s 10-12
2. martwy ciąg na sztywnych nogach 3s 10-12
3. wyciskanie sztangi na płaskiej 3s 10-12
4. wiosłowanie sztangą w opadzie 3s 10-12
5. wyciskanie żołnierskie 3s 10-12
6. podciąganie na drążku (podchwyt) 3s 10-12 (jeśli nie możesz, to Twój aktualny max)

Do tego po każdym treningu możesz robić łydki (wspięcia ze sztangą) albo brzuch.

Jak dojdziesz do wyników z początku posta, przechodzisz na 5x5 i możesz dokładać ramiona.

Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-03-19 08:44:17

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
pociesze cię juz do takich wynikow doszedłem i wiem jedno nie laczyc przysiadow i martwego w jednym treningu zabujstwo dla plecow !!! po 3 seriach przysiadów nie jestem w stanie robic z załozonym ciezarem martwego !!! mi chodzi o ten plan co onim sadzicie czy cos zmienic!!! a taki co mi podałes bardzo podobny stosowałem i jest zbyt monotony . po 1mc dochodziłem do stagnacji braku postepow . wiec teraz co 1mc zmieniam trening . teraz jestem na splicie ale dał mi juz po dupie wiec tydzien odpoczynku no i ten wmiare lekko bym zrobił a potem mc treningu podwojnie dzielonego czyli prostowniki jednego dnia nastepnego zginacze , dzien przerwy i odnowa.

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42828
Cóż, byłoby łatwiej, gdybyś wypełnił profil...

W takim bądź razie sugerowałbym przejście na 5x5 przy niezmienionym planie, ale skoro się upierasz...

Trening 1:
ja bym wyrzucił to wyciskanie nogami - zrobisz dobrze przysiady, to nie ma potrzeby dokładania maszyn
ściąganie zamieniłbym na podciąganie

Trening 2:
te ćwiczenia na nogi na coś z wolnym ciężarem - wykroki, przysiady albo coś podobnego
rozpiętki - lepiej przenoszenie sztangi
wiosłowanie - wolny ciężar
biceps - w staniu
francuskie - sztanga

Trening 3:
martwy 5 serii?? trochę za dużo...
wiosłowanie - po co kombinować? sztanga i do przodu
podciąganie zamiast wyciągu
przedramiona niepotrzebne

jak widzisz ten 3 trening jest trochę nie halo... lepiej zrobić 2 porządne i jechać ABABABABABAB .

Ale poczekaj, aż się ktoś mądrzejszy ode mnie wypowie (Pepo, chwilowy).

Pozdro.

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 563 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5107
Kombinujesz.

Martwy ciag i przysiady mozna laczyc na jednej sesji i daje to swietne efekty. Grunt to odpowiednie gospodarowanie intensywnoscia wysilku. W Internecie jest mnostwo sprawdzonych planow, na pewno mniej skomplikowanych, dlatego nie rozumiem, po co eksperymentowac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
ja wiem jedno nie jestem wstanie tych 2 cwiczen na jednej treningu poprawnie wykonac chyba ze sporo po obciazeniu pojade.
i ja lubie eksperymentować bo niechce w monotonnie popasc .
czy wiec cwiczenia mogą być ? starałem sie dobrac najciższe na początku i przeplataćna przeciwstawne grupy , wiec moge napiemiennie robić serie np. bic , tric ; klata, plecy dyiąki czemu skruce trochę trening a na brzuch i aeroby sostawiam dni wolne

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 563 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5107
OMG, jaka monotonie? Od sierpnia cwicze roznymi programami, kazdy ma swoje dobre i zle strony. Wierz mi, ani na moment nie myslalem o nudzie. Mozesz sprobowac przeciez:
- dobrego, rozsadnego splita,
- FBW (np. 15-10-5 WODYNa),
- 5x5 Billa Starra,
- Westside Barbell,
- GVT,
- kazdego innego planu WODYNa,
- no i oczywiscie kochanego HST.

Malo mozliwosci?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
to jeszcze zastanowie sie na 5,10,15
ale ten moj chyba nie jest zły bo angarzuje wszystkie partie w rosadnej ilosci

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8317
Niewazne jak cwiczysz ale czy jest stala progresja i duza czestotliwosc trenowanych miesni (dlatego wg mnie split odpada).
Przyda sie jeszcze SD zeby zaczac od nizszych pulapow bo Ci sie szybko progres skonczy.
A jak to nazwiesz to nie ma wiekszego znaczenia.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 563 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5107
Wg mnie na splicie tez mozna urosnac. Wykluczam tu oczywiscie wspomaganie dopingiem, choc jak wiadomo do tego jest ten trening przede wszystkim najwlasciwszy. Wystarczy spojrzec po roznych testach suplementow na forach, by zobaczyc, ze ludzie takze robia progres na treningu dzielonym. Kluczem jest tu odpowiednie wywazenie intensywnosci, dobor cwiczen i wlasciwa dieta. Mozna przeciez robic split 4x w tygodniu w ukladzie (gora-dol-gora-dol) i juz mamy zwiekszona intensywnosc trenowania miesni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8317
Mozesz robic HST z cialem podzielonym na 2 czesci.
Czy to split czy HST?
Jak zwal tak zwal.
Mowiac SPLIT mysle o treningu partii ciala 1 raz w tygodniu. To marnotrastwo czasu. Miesnie sa gotowe na kolejna porcje treningu juz po 36 godzinach.
Po co wiec czekac tydzien?
Oczywiscie ze Ci urosnie po czyms takim ale 3 razy wolniej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Atlas + hantle = potrzebuje pomocy

Następny temat

Rozciąganie w domu

WPC zestaw