SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dietka do oceny...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1852

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
witam

założenia :

osobnik waga 85kg przy wzroście 186cm
węglowodany : 6g/kg czyli około 500g
białko : 3.5g/kg czyli około 300g ( ale jest sporo białka roślinnego )
tłuszcze : 1g/kg czyli około 90g

1) płatki 100g , 0.5l mleko , 25g białka z ovopolu ( 108g ww ; 44g białko ; 18g tłuszcz )

2) chleb 120g , 5 całych jajek ( 68g ww ; 47g białko ; 34g tłuszcz )

3) ryż 100g , pierś z kurczaka 200g ( 77g ww ; 52g białko ; 10g tłuszcz )

4) ryż 100g , tuńczyk w oleju ( 77g ww ; 49g białko ; 16g tłuszcz )

5) 1h przed treningiem ryż 50g ; jogurt 200ml ( 63g ww ; 12g białko ; 9g tłuszcz )

6) po treningu 20g glukozy lub carbo

7) 30-60min po treningu ( około 21 ) ryż 150g , pierś 200g , białko 25g ( 116g ww ; 75g białko ; 10g tłuszcz )

8) przed snem 25g białka z ovopolu ( około 20g białka )

teraz pytania :

1) czy pijąc carbo podczas treningu ( około 50g ) jest potrzeba spożywania ww prostych od razu po treningu ? jak ma wtedy wyglądac posiłek potreningowy?

2) troche chyba zbyt duży wyszedł ten 7 posiłek jakies rady co z tym z zrobić ? zasypiać planuje około 23

aha i podajcie ile byście zapłacili za te produkty w Swojej miejscowości.


za wszystkie uwagi będe wdzieczny

pozdrawiam



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali nie potrafią skakać ]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 40153
1) ja np. mialem carbo w 80% z ww zlozonych wiec dawalem po treningu wafle i jakiej owoce. musisz zobaczyc w skladzie jakich cukrow jest przewaga. jesli bedzie to fruktoza,glukoza to nie musisz, jesli np. maltodekstryna to wez sobie jeszcze z 50g wafli
2) zmniejsz ilosc ryzu i odejmij dodatkowe bialko ovopola
powodzenia

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
to może te 50g ryżu i troche białka gdzies indziej wcisnąć? ale gdzie ? carbo jeszcze niekupiłem ( jakie polecasz aby obyło sie bez wafli )

aha no i jak z cenami



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali nie potrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 40153
poprosty zrezygnuj z tych 25-50g ryzu i bialka do tego samego posilku. naprawde nie wiem jakie carbo ma przewazajaca ilosc ww prostych, ale wiekszosc na rynku wlasnie taka jest

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
a ogolnie dietka oki ?



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali nie potrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 40153
nawet bardzo

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 3655 Wiek 78 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20217
1) Polecam odrobinę zmniejszyć ilość mleka, 0,5 litra to 25 g cukrów prostych, rano powinny się znaleźć w posiłku ale jeśli samepłatki Ci nie wchodzą proponuję jogury bez dodatku cukru.
2) Chleb mam nadzieje ze pełnoziarnisty. 5 żółtek to odrobina za dużo. Nie wiem jak Twój orgaznim reaguje na takie rzeczy ale osobiscie zwiekszylbym bialka o odciął kilka żółtek.
3) Dodaj jakieś warzywko chociaż raz w ciągu dnia !
4) Po co w oleju ten tuńczyk ? ? ?
5) posiłek zły, przed treningiem albo "normalny" proporcjonalnie posilek ale wtedy na 90 minut przed. Jesli decydujesz sie na posilek 60 minut wczesniej dodaj 20-30 g bialka szybko wchlanialenego a koniecznie zrezygnuj z ww prostych.
6) zwieksz ilosc glukozy do 30 g
7) To co radził norton białko z ovopolu bye bye i obetnij ryz do 100-120 g, jesli to mozaliwe wybierz ciemny.
8) ok

Generalnie za bardzi sie przejales tluszczem w diecie i moim zdaniem troche przesadziles. Generalnie nawet dietach masowych 10 % zapotrzebowania kalorycznego jesli przypada na tluszcze to wystarcza. W Twoim przypadku to sporo wiecej.
Pozdrawiam

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1) Polecam odrobinę zmniejszyć ilość mleka, 0,5 litra to 25 g cukrów prostych, rano powinny się znaleźć w posiłku ale jeśli samepłatki Ci nie wchodzą proponuję jogury bez dodatku cukru.

- może z samą wodą je przełkne zobacze

2) Chleb mam nadzieje ze pełnoziarnisty. 5 żółtek to odrobina za dużo. Nie wiem jak Twój orgaznim reaguje na takie rzeczy ale osobiscie zwiekszylbym bialka o odciął kilka żółtek.

- może być 4 białka i jedno całe ( białko i żółtko ) ? ile to wtedy ma białka ?

3) Dodaj jakieś warzywko chociaż raz w ciągu dnia !

- ale ja student jestem ! no dobra jakie i gdzie ?

4) Po co w oleju ten tuńczyk ? ? ?

- dla smaku oki bedzie w wodzie ale co do smaku ?

5) posiłek zły, przed treningiem albo "normalny" proporcjonalnie posilek ale wtedy na 90 minut przed. Jesli decydujesz sie na posilek 60 minut wczesniej dodaj 20-30 g bialka szybko wchlanialenego a koniecznie zrezygnuj z ww prostych.

- czyli ten posiłek zrobie 90min przed treningiem

6) zwieksz ilosc glukozy do 30 g

- oki

7) To co radził norton białko z ovopolu bye bye i obetnij ryz do 100-120 g, jesli to mozaliwe wybierz ciemny.

- ok

8) ok

- tez sie ciesze

Generalnie za bardzi sie przejales tluszczem w diecie i moim zdaniem troche przesadziles. Generalnie nawet dietach masowych 10 % zapotrzebowania kalorycznego jesli przypada na tluszcze to wystarcza. W Twoim przypadku to sporo wiecej.
Pozdrawiam

- spoko , dzieki za uwagi. sog Ci sie należy



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali nie potrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 3655 Wiek 78 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20217
1) Do niczego nie zmuszam, proponuje jedynie zalac je woda i wlozyc na 2 minuty do mikrofali pod przykryciem, po wyjeciu "doprawic" jogurtem,słodzikiem i kakao. Do pierwszego posilku mozemy jadac platki blyskawiczne ktore maja wyzszy IG.
2) Troche mało. To bedzie 25 g białka. Generalnie jajko jajku nie rowne ale w wiekszej sztuce mozesz liczyc 4 g bialka w białku i 4,5 g w żółtku
3) Np. do posiłku numer 3. Dodaj cos co lubisz, właściwie wszystko dozwolone, unikaj jedynie straczkowych w dniach treningowych przed treningiem.
4) Cóż jeśli do samku to ok, pytam bo mnie np. nie robi różnicy w wodzie czy w oleju smakuje tak samo. Pozdrawiam

Pozdrawiam

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
hans ulatwiles mi powaznie sprawe, bo dzieki Tobie nie musze sie juz meczyc z ukladaniem diety. Waga i wzrost sie zgadzaja zobaczymy co bedzie....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
A tak przy okazji to tp czy platki owsiane "gorskie" roznia sie czyms od innych?Jesli tak to czym.I dlaczego ryż brązowy jest lepszy od białego?
Przeciez wedlug tabeli niczym sie nie roznia, ba malo tego nawet brazowy ma wiecej tluszczu.Dlaczego wiec brazowy jest lepszy??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalanie mięśni?

Następny temat

bieganie a spalanie

Nutlove-choco