SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2299

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3499
witam, przygotowalem sobie diete oraz plan treningowy majacy na celu redukcje, jak mozecie to rzuccie okiem i ocencie :)

wiek 18 / wzrost 184 / waga 90
diete robilem na 2500kalorii, powinienem troche wiecej, lecz to co mi wyszlo niby 2,5k a to i tak od cholery jedzenia... wiec wyglada to tak

5:30 - wstaje, zielona herbata, witamina C, cynk, wapn i lece biegac 40min

7:00 - pierwszy posilek
mleko 400ml
platki kukurydziane 50gr
ser bialy 70gr
dzem 10gr
B/WW/T -> 30,8 / 69 / 5,8

10:00 - drugi posilek
pomidor lub ogorek 100gr
bulka grahamka 100gr
jajko 1 szt
szynka jakas drobiowa
B/WW/T -> 30 / 60 / 15

13:00 - trzeci posilek
serek waniliowy/truskawkowy 150gr
jablko 200gr
B/WW/T -> 26 / 48 / 7

17:00 - czwarty posilek
ziemniaki 300gr lub ryz 50gr
mieso chude 120gr
surowka/salatka (warzywa) 100gr
B/WW/T -> 27 / 55 / 12,5

19:00 - a6w + hantelki

20:00 - piaty posilek
rybka z puszki w oleju 90gr lub parowka 1 szt
grahamka 100gr
pomidor lub ogorek 100gr
B/WW/T -> 11,2 / 60,6 / 17,2

22:00 - szosty posilek
tunczyk w wodzie 200gr
lub SP80 30gr + mleko 100gr + ser bialy 100gr
B/WW/T -> okolo 43 bialka i znikome ilosci WW oraz T

razem wychodzi +- B/WW/T -> 170 / 295 / 58 co daje 2400 kalorii
niby malo, ale jesli chodzi o zarcie to dla mnie i tak duzo... dieta redukcyjna a chodze caly czas pelny :)

zaznaczam ze jest to moja pierwsza dieta REDUKCYJNA, musze zrzucic balast, i nie wiem czy dobralem dobre skladniki, treningi oraz pory

aha co do SP80, to tez nigdy tego nie bralem, wiec nie wiem czy wybrac to czy lepiej jesc tunczyka z wody

wszelkie sugestie, porady, itp mile widziane :) czy takie cos bedzie dzialac? czy beda jakies efekty? trzymajta za mnie kciuki, dzieki i pozdro :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45257
wiek 18 / wzrost 184 / waga 90
diete robilem na 2500kalorii, powinienem troche wiecej, lecz to co mi wyszlo niby 2,5k a to i tak od cholery jedzenia... wiec wyglada to tak

5:30 - wstaje, zielona herbata, witamina C, cynk, wapn i lece biegac 40min

7:00 - pierwszy posilek
mleko 400ml /// daj troche mniej i koniecznie 0,5%
platki kukurydziane 50gr ///owsiane
ser bialy 70gr
dzem 10gr /// wywal
B/WW/T -> 30,8 / 69 / 5,8

10:00 - drugi posilek
pomidor lub ogorek 100gr
bulka grahamka 100gr /// chleb razowy
jajko 1 szt
szynka jakas drobiowa
B/WW/T -> 30 / 60 / 15

13:00 - trzeci posilek
serek waniliowy/truskawkowy 150gr /// wywal
jablko 200gr //// też wywal i daj wrzywa
B/WW/T -> 26 / 48 / 7

17:00 - czwarty posilek
ziemniaki 300gr lub ryz 50gr /// ryż brązowy/kasza gryczana/kasza kuskus
mieso chude 120gr
surowka/salatka (warzywa) 100gr
B/WW/T -> 27 / 55 / 12,5

19:00 - a6w + hantelki

20:00 - piaty posilek
rybka z puszki w oleju 90gr lub parowka 1 szt /// w oleju nie kupuj, kupuj tylko w sosie własnym
grahamka 100gr ///chleb razowy
pomidor lub ogorek 100gr
B/WW/T -> 11,2 / 60,6 / 17,2

22:00 - szosty posilek
tunczyk w wodzie 200gr
lub SP80 30gr + mleko 100gr + ser bialy 100gr
B/WW/T -> okolo 43 bialka i znikome ilosci WW oraz T

razem wychodzi +- B/WW/T -> 170 / 295 / 58 co daje 2400 kalorii
niby malo, ale jesli chodzi o zarcie to dla mnie i tak duzo... dieta redukcyjna a chodze caly czas pelny :)

zaznaczam ze jest to moja pierwsza dieta REDUKCYJNA, musze zrzucic balast, i nie wiem czy dobralem dobre skladniki, treningi oraz pory

aha co do SP80, to tez nigdy tego nie bralem, wiec nie wiem czy wybrac to czy lepiej jesc tunczyka z wody

wszelkie sugestie, porady, itp mile widziane :) czy takie cos bedzie dzialac? czy beda jakies efekty? trzymajta za mnie kciuki, dzieki i pozdro :)

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3499
aha zapomnialem dodac, biegi co drugi dzien, a a6w i hantle codziennie

do zrzucenia 10-15kg :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3499
hmm
ale co tak to moze byc?
to co byscie polecali konkretnie na 3 posilek? jestem poza domeme wiec cos co moge wrzucic do plecaka :)

hmm a ziemniakow nie mozna jesc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3499
odpowie mi jakis spec :( ?

kurde siedzialem nad tym 2 dni...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3409 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18766
to posiedz jeszcze 4 dni i ułóż dla odmiany zeby caly czas tego samego nie jesc

zyc szybko umierac mlodo i h**...ON

"Popatrzcie tylko na wypowiedzi Samowara to jest jakis spamer!
Zawsze daje tylko te ""a wypowiedzi zadnej!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3499
hehe, spoko mi tam nie przeszkadza jedzenie ciagle tego samego :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5052 Napisanych postów 69392 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712638
Zmniejsz ww a daj wiecej tluszczu (oliwa z oliwek, tran, orzechy, pestki z dyni, olej lniany, tlusta ryba).

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3499
hmm to ktore WW usunac?

caly trzeci posilek przerobilem na warzywa... papryka, rzodkiewka, pomidor, ogorek...

wiec w sumie moze byc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5052 Napisanych postów 69392 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712638
Moze. A do warzyw dodaj zdrowy tluszcz.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Keto a ujemny bilans kaloryczny

Następny temat

dieta redukcyjna do oceny i upgradu i skorygowaniu błędów

Black weekend