SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta na mase do sprawdzenia 85kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 655

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2186
Witam wszystkich serdecznie na wstepie moze sie przedstawie mam 29 lat w czasach szkolnych trenowalem 4 lata przerwalem i od jakiegos pol roku znowu zaczalem trenuje 3x w tygodniu na silowni i 3x w tygodniu biegi na stadionie. Od niedawna zacząłem stosowac diete i trening na mase waze 85kg i chce dobic do 90kg gdyz od nowego roku mam w planach sie rzezbic. chciałbym zebyscie ocenili moja szame czy jest odpowiednia bo mam problem jak wstaje rano to jest ok z brzuchem ale po sniadaniu do samego wieczora oprocz treningu to mam takiego bembola ze moge piwo sobie postawic taki mam wydenty rano jest plasciutki ale pozniej masakra nie co z nim jest.
moja dieta
sniadanie 8:00
flaczarka platkow kukurydzianych i jakies 400ml mleka

po sniadaniu kawa ale kawa mala lyzeczka kawy rozpuszczalnej zalewam polowe kubka i drugie pol mleka i jedna lyzeczka cukru

przed treningiem jogurt i banan

trening 9:00/10:00 okolo 2h

13:00
gdzies tak wracam z treningu wypijam kawke taka sama jak rano
jajecznica z 5 jajek calych i do tego pomidor

16:00
saszetka ryzu brazowego jeden filet z kurczaka i jakies pol kubka warzyw/ czasem zamiast kurczaka jest ryba albo makaron z mielonym

19:00

0,2kg bialego sera troche mleka rzodkiewki i dwie kromki ciemnego pieczywa z pasta z lososia lub tunczyka

przyznam ze jak co kolwiek robie rybe czy fileta to bez oleju tylko go paruje tak samo robie mielone zero oleju

prosba ocencie i dajcie znac co trzeba zmienic pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150822
podaj wiecej danych na swój temat, m.in masę ciała, wzrost, obwody, trening, a takze wrzuć dietę w postaci ZRZUTU Z POTRENINGU.PL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2186
wzrost 170cm, waga 85 obwody to ciezko tak z glowy to reka 40 klatka 115 pas 95 nie mierzylem sie dawno i dlatego moj trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2186
moj trening
pon
klatka
wyciskanie na lawce poziomej 12/10/8/8/6
wyciskanie hantli na lawce skosnej 12/10/8
wyciskanie hantli na lawce poziomej 12/10/8
rozpietki na lawce poziomej 3x 8
biceps
uginanie ramiom na gryfie 3x10
uginanie ramion opierajac sie o kolano 3x8
uginanie ramion stojac ze skretami 3x8
sroda
barki
wyciskanie sztangi zza glowy 12/10/8/6
wyciskanie sztangi z przed glowy 12/10/8/6
podnoszenie sztangi wzdluz ciala 3x 10
unoszenie hantli bokiem stojac 3x8
unoszenie hantli siedzac 3x8
triceps
unoszenie hantla zza glowa 3x10
unoszenie hantla jedna reka zza glowa 3x10
prostowanie reki w opadzie z hantlem 3x10
prostowanie rak na wyciagu gornym 12/10/8
piatek
plecy
pociaganie sie nachwytem 5x max
szrugsy 3x10
wioslowanie 3x10
przyciaganie sztangi do ciala w opadzie 12/10/8
nogi
przysiady ze sztanga 3x10
suwnica uda 12/10/8
suwnica lydki 12/10/8
przedramie
uginanie nadgarstkow ze sztanga 3x10
uginanie nadgarstkow z hantlami 3x10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2186
jezeli chodzi o diete nie mam jej poporcjowanej dawkuje mniej wiecej jak widze po sobie ze sa rezultaty albo ich nie ma jak nie ma to zwiekszam bialko i wegle jezeli czuje sie wzdety odpuszczam troche wegli staram sie sluchac organizmu dziwi mnie to ze rano jak wstane i napne brzuh to juz prawie pojawiaja sie miesnie gorne brzucha ale po posilkach przez caly dzien to mam tak wysadzony brzuch ze szok a nie wydaje mi sie ze przy takim jedzeniu jak przedstawilem zebybylo za duzo wegli sam nie wiem czemu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 24620 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 104901
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Redukcyjna- Ocena

Następny temat

niedobór kam,aloryczny

WPC zestaw