SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do sprawdzenia, 78 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 785

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
Cze,

Wiek: 19 lat
Waga: 78 kg
Wzrost: 178
Cel: masa

Dieta:

1. Wafle ryżowe 100g 72 WW 380 kcal
Mintaj 200g 34 B 150 kcal
Rodzynki 40g 28 WW 110 kcal
Olej lniany 20ml 20 T 176 kcal
34 B 100 WW 20 T 816 kcal

2. Ryż brązowy 150g 114 WW 3 T 529 kcal
Kurczak 150g 31 B 5 T 180 kcal
DNT: Olej lniany 20ml 20 T 176 kcal
DT: 31 B 114 WW 8 T 705 kcal
DNT: 31 B 114 WW 28 T 881 kcal

2’. DT:
Po treningu Rodzynki 40g 28 WW 110 kcal

3. Ryż brązowy 150g 114 WW 3 T 529 kcal
Kurczak 150g 31 B 5 T 180 kcal
DNT: Olej lniany 20ml 20 T 176 kcal
DT: 31 B 114 WW 8 T 705 kcal
DNT: 31 B 114 WW 28 T 881 kcal


4. Ryż brązowy 150g 114 WW 3 T 529 kcal
Kurczak 150g 31 B 5 T 180 kcal
DT: Olej lniany 30ml 30 T 265 kcal
DNT: Olej lniany 20ml 20 T 176 kcal
DT: 31 B 114 WW 38 T 970 kcal
DNT: 31 B 114 WW 28 T 881 kcal

5. Serek wiejski 400g 44 B 8 WW 20 T 388 kcal
DT: Olej lniany 10ml 0 B 0 WW 10 T 88 kcal
DT: 44 B 8 WW 30 T 476 kcal
DNT: 44 B 8 WW 20 T 388 kcal

DT: B: ~2,2g / kg WW: ~6,12g / kg T: ~1,33g / kg Kcal: ~3782
DNT: B: ~2,2g / kg WW: ~5,76g / kg T: ~1,58g / kg Kcal: ~3847

Warzyw i owoców narazie nie ma rozpisanych, bo praktycznie ich nie jadam, szprycuje się syntetycznymi witaminami %)

Tak na szybko coś tam ułożyłem. Do tej pory jadłem podobnie, tak ~3300-3400 kcal, ale waga wgl nie szła, nawet fat.

Z góry dzięki za wszelkie porady i wskazówki.
@Aha zapomniałem dodać, że realne spożycie białka będzie większe, bo zazwyczaj kupuje więcej niż te 450g cycka, to takie minimum, więc coś tych kalorii jeszcze dojdzie.

Zmieniony przez - Zhan99 w dniu 2013-01-04 17:31:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
straszna monotonia w Twojej diecie-urozmaicaj ryż i kurczaka na inne źródła węgli i białka
Jeśli masz możliwość to zamień te wafle ryżowe z 1.posiłku na bardziej wartościowe źródło węglowodanów np.kaszę jaglaną,makaron pełnoziarnisty
Sztuczne witaminy,niestety,nie zastąpią warzyw i owoców i jakoś będziesz musiał je wkomponować w dietę

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
Dzięki za odpowiedź.
Co do zmiany - to tak, czasem zmienię ryż na kaszę, a kurczaka mogę cisnąć cały czas.

Te wafle ryżowe, które jem to dobre źródło, bo składają się prawie w całości z ryżu brązowego.

Sztuczne witaminy - wiem, coś się postaram zielonego jeść, no chyba, że będzie dobrze szło na syntetykach

Ogólnie trzymanie takiej diety nie jest dla mnie problemem, nie jem żadnych słodyczy etc, żadnego pociągu nie ma, więc się mogę tak katować, monotonia mi nie straszna i nie obca.

Zmieniony przez - Zhan99 w dniu 2013-01-04 20:46:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Jeśli masz możliwość dać wartościowsze źródło w miejsce wafli to tak zrób-tu o waflach jeśli Cię interesuje: http://potreningu.pl/diety/artykuly/1487/wafle-ryzowe--jesc-czy-unikac
W urozmaiceniu nie chodzi tylko o to,żeby Ci nie zbrzydło,ale też o to,żeby dostarczać wszystkie potrzebne skł.odżywcze,a nie urozmaicając zmniejszamy szansę na dostarczenie wszystkiego czego trzeba
A z witaminami to wiesz....warzywa i owoce niezbędne m.in. po to,by zalkalizować organizm,dostarczyć antyoksydantów itp

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
Myślę, że te wafle w takiej ilości nie zaszkodzą, to nie jest moje podstawowe źródło WW, więc narazie je zostawię, ew. mógłbym zamiast nich wrzucić płatki kukurydziane, ale wątpię, żeby to było lepsze.
A warzywa i owoce jakie polecasz? Najlepiej jakaś monotonia, jeden rodzaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
warzywa wszystkie jakie lubisz(ostrożnie jedynie na strączkowe,które mają więcej kalorii niż inne)
owoce tak samo-jakie lubisz(z rozwagą banany oraz suszone)

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mleko na redukcji

Następny temat

Dieta na Rzeźbę - Potrzebuję Pomocy

Fruzelina