SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ciężar a masa mieśniowa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6485

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 274 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4466
I jeszcze co do czasu trwania pojedynczej sesji to nie tyle chodzi mi o to czy to bedzie 40 50 czy 60 min a raczej o to ze nie chcialbym popadać w jakas rutyne i nie chce zeby pewnego dnia okazalo sie ze trening po prostu jest nudny... A dopytuje o ta silowke bo przyciaga w niej to ze w krotkim czasie przerzuca sie naprawde sporo i nie mysli sie tak o liczbie serii powtorzen, a to znow charakteryzuje masowke gdzie powtorzen jest wiecej i skupienie ustepuje miejsca rutynie... Oczywiscie to nie w pelni prawda i nie kazdy sie z tym zgodzi ale moim zdaniem cos w tym jest. Jestem studentem niedlugo znow wyjade do wiekszego miasta i planuje tam zapisac sie na silke(oby tylko czas pozwolil). I zalezy mi bardzo zeby kazdy trening byl dla mnie nowym wyzwaniem, a nie zmuszaniem sie do tego by stawac sie wiekszym...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
sprawa jest wlaściwie prosta- rozpatrując ją z punktu widzenia praktycznego- bo nawet jesli by efekty owych treningów były porównywalne to mysle, ze zdecydowana wiekszośc i tak wolałaby trening z mniejsza iliościa powt.[a ja napewno]

ponadto jest juz chyba dobrze dowiedzione, ze jednak zbyt mały ciężar i zbyt wiele powt. nie wpływa jednak lepiej niż trening z dość duzymi obciążeniemi i średnią/malą[choc nie za malą] liczbą powt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 274 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4466
Czyli lepiej trening na masę czy siłę? Lub zapytam inaczej: w jakim przedziale powtorzen odnotowc mozna najwieksze przyrosty przede wszystkim masy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący