SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bcaa i isolat

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1068

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
chlopaki zawszw pilem bcaa 10g przed i po treningu a do godz isolat i weglowodany.W ramach zaoszczedzenia bcaa,wykabinowalem ze od razu po treningu, jescze na silowni wypije isolat i zjem odpowiednia dawke wegli,czyli posilek potreningowy,a nie bede pil juz bcaa 10g po treningu.dalo by to rade

maly czlowiek moze dawac duzy cien

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2024 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12306
tak, może być
możesz po treningu pić izolat + węgle + bcaa,
do godziny po tym normalny posiłek

Pomogłem?-daj sog'a :DDD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
od razu po treningu mam normalny posilek (wegle isolat)i chodzi o to zeby juz tego bcaa nie pic po,bo isolat przeciwdziala katabolizmowi to po co pic jeszcze bcaa

maly czlowiek moze dawac duzy cien

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9606 Napisanych postów 154506 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209189
po to by amin bylo jeszcze wiecej
bcaa zawsze sie przyda.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
no dzieki chlopaki.....ale wez cie mi to jakos jeszcze wyjasnijcie,40g isolatu+wegle to jest za malo zeby zatrzymac katobolizm miesniowy.

maly czlowiek moze dawac duzy cien

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9606 Napisanych postów 154506 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209189
nie za malo.
jak masz diete masowa, to juz w ogole nie ma cos sie martwic katabolizmem gdy jesz regularnie.

jak nie chcesz nie musisz dodawac bcaa

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
no wlasnie tak zrobie.to czyli 10g bcaa przed treningiem i od razu po treningu posilek,i bedzie ok?
dziex i pozdro

maly czlowiek moze dawac duzy cien

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2024 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12306
jakie węgle zjadasz w tym posiłku?

Pomogłem?-daj sog'a :DDD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
a propo bcaa,czytalem ostatnio art.ze lepiej jest wypic ok 40 min przed treningiem,prawda to?

maly czlowiek moze dawac duzy cien

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
proste i zlozone oko 100-120g (2 banany lub jagurt dozy, makaron brazowy lub ryz),moja waga 70kg

maly czlowiek moze dawac duzy cien

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 113 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 875
jeszcze raz np.jogurt+makaron lub banany+ryz
sory za nabijanie postow

maly czlowiek moze dawac duzy cien

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gainer + bialko,czy cos jeszcze?

Następny temat

Animal nitro + nox3

nutloveb