SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ból pleców

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1283

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5032
Witam
Poradzcie mi co zrobic aby wzmocnic dolna partie miesci grzbietu, własnie
mam druga w tym miesiacu kontuzje, co prawda mała i do jutra mi przejdzie
ale przez to nie moge cwiczyc brzucha i reszty grzbietu i teraz nie wiem co
robić czy zaprzestac cwiczen brzucha i skupic sie na plecach i jak je
wzmocnie to wrocic do brzucha czy odwrotnie zostawic grzbiet i cwiczeniami
brzucha wzmocnic plecy? a najbardziej mnie denrerwuje to ze nie katuje
brzucha nierwiadomo jak robie 4x12 brzuszki i 4x12 spiecia, a na plecy robie
sklony tuowia ze sztanga na plecach4x12 małym cięzarem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
1-właściwa rozgrzewka
2-właściwy cięzar
3-poprawna technika
4-rozdzielny trening brzucha i grzbietu

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5032
1streatching
2"dzien dobry" robie z około 15 kg obciazeniem
3technika raczej poprawna
4 nigdy nie robie brzucha i plecow na jednej sesji

albo genetycznie słabe plecy, albo odnawia mi sie stara kontuzja z przed roku, tylko co teraz robic? podejzewam ze jutro nano nie bedzie mnie jz bolec, wiec co z sobotnim brzuchem?same spiecia? i co na kolejnym treningu plecow? jakie cwiczenia najpierw ograniczyc zeby stopniowo wzmacniac dolny odcinek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Na brzuch rób same wznosy nóg, najlepiej w zwisie.

Co do rozgrzewki to sam stetching to ZDECYDOWANIE ZA MAŁO.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 42 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 86319
Uwierz mi ze przy jakichkolwiek problemach z plecami nie zaleca sie wykonywania cwiczen na prostowniki ze sztanga na barkach. Do tego potrzebna jest perfekcyjna technika, po uprzedniej rozgrzewce.
Przed treningiem plecow polecam 3,4 min rozgrzewki cardio, sklony, skretosklony, rozgrzewka pasa biodrowego, barkow, ramion i szyi. Calosc oprocz cardio oczywiscie powtorzyc min. 3 razy, dopiero potem zaczac trening plecow od wyprostow na lawce rzymskiej 3x 20 powt, pozniej to zalezy juz od tego jaki masz plan teningowy.


Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5032
okej przyłoze sie do rozgrzewki, nie cwicze na profesjonalnej siłowni wiec odpada ławka rzymska, wiec moze wrocic do m.c z podwyzszenia?
a co do brzucha to moze podciaganie nog w zwisie na drazku i spięcia? ile seri i powtaorzen? co do planu to cylkicznie gr III ale z opoznieniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 42 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 86319
Jezeli chcesz pocwiczyc domowym sposobem to proponuje Ci takie cwiczenie ktore nazywa sie "babka" lub "dzwon". Po dobrej rozgrzewce przystepujesz do cwiczenia, czyli bierzesz na poczatek solidnie zmontowana sztangielke (proponuje na poczatek okolo 8kg) i chwytasz ja oburacz.
Cwiczenie rozpoczynasz w pozycji stojacej z lekko rozstawionymi nogami, wykonujesz sklon i lekkie ugiecie nog - sztangielka wedruje miedzy nogi, bez rozpedu wstajesz i podnosisz rece do gory (oczywiscie wraz ze sztangielka ) Pozniej kontrolowanym ruchem wykonujesz kolejne powtorzenie.
Postaraj sie wczuc w prace prostownikow grzbietu, jak poczujesz to cwiczenie to dodaj troche do ciezaru. Zakres powtorzen 15-20 w trzech seriach.

Co do m.brzucha to jak masz problemy z dolnym odcinkiem kregoslupa to daj spokoj na jakis czas ze spieciami - przyloz sie do unoszenia nog w zwisie.

Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**


Zmieniony przez - Mawashi w dniu 2003-11-21 14:11:11

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5032
Wielkie dzieki, cwiczenie wyglada solidnie, mam jedno pytanie czy w koncowej fazie ruchu sztangielke podnosze nad głowe? a co do brzucha to jezeli tylko jedno cwiczenie to ile powtorzen i ile seri?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 42 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 86319
W koncowej fazie nad glowe a co do brzucha to 5 serii po 15-20 powt bedzie ok.


Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening mięśni czworogłowych a kontuzja kolana

Następny temat

choroba

nutloveb