SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

a

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 879

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74
Witam. Chciałem prosić o opinię, czy powinienem ciągnąć dietę redukcyjną i spalać tłuszcz, czy skupić się na masie mięśniowej.
Nigdy wcześniej nie ćwiczyłem i nie przykładałem wagi do wyglądu. Od miesiąca staram sie zdrowo odżywiać i biegam. W ciągu tego miesiąca straciłem 5 cm w pasie i ok 2 kg wagi.

Mam 26 lat,
188cm wzrostu,
waga 81,5,
obwód w pasie 90cm (w najszerszym miejscu)
















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
tak ogolnie,to wiesz jaka tematyka zajmuje sie ten dzial?

wklej pelna ankiete dzialu.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74
Sorry za temat, zagapiłem się i nie zdążyłem edytować. W zasadzie nie ma co wpisywać w tą ankietę. Nigdy nie ćwiczyłem, nie stosowałem żadnej diety, chcę po prostu poprawić wygląd. Dostęp mam jedynie do sztang, ławek i rozsypującego się atlasa. A temat zamieściłem tutaj, bo sugerowałem się podobnymi wątkami z tego miejsca.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
bedziesz tylko bawil sie w bieganie...czy chcialbys tez troche zlomu poprzerzucac? jakies kontuzje? ankieta jednak by sie przydala.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 81,5kg
Wzrost : 188cm
Cel treningowy : poprawa wyglądu, rozbudowanie mięśni
Staż treningowy na siłowni : brak
Uprawiane inne sporty : brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : swobodny dostęp do sztangi, ławeczek oraz rozsypującego się atlasa.
Dieta : aktualnie redukcyjna
Przeciwskazania medyczne : brak
Zażywane suplementy : brak
Ostatnio przerabiany plan: brak
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie ćwiczyłem dotychczas

Co do powyższego pytania, to biegam żeby spalić tłuszcz. Jeśli w waszej opinii powinienem nadal być na redukcji i w tym celu dodatkowo przerzucać złom, to bardzo chętnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
zaleta treningu silowego jest to,ze stymuluje metabolizm o wiele dluzej,niz trening aerobowy.
druga zaleta jest zmiana skladu ciala.

polaczenie obu form: silownia+aero/hiit (i diety),to najlepsza droga do osiagniecia wymarzonej,estetycznej sylwetki z niskim poziomem tkanki tluszczowej.

przeczytaj moje posty w temacie ponizej:

podstawowy "gotowiec" :

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

i zastosuj taki prosciutki planik 2-3 x tyg.

a po pewnym czasie(4-6tyg.)...
zainteresuj sie jakas odmiana treningu calosciowego specjalnie ukierunkowana pod redukcje:

full na redukcje: (moje posty)
http://www.sfd.pl/Fbw_5x5_Cel_Redukcja_PomoC_:_Iverson_:-t470421.html

lub
kol.Gurth:

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=1510


a jeszcze inne mozliwosci:

http://www.sfd.pl/[NEW_ART]SS6__Super_sylwetka_w_6_tygodni-t750157.html

http://www.sfd.pl/FitRage,_CROSSFIT_i_Dieta_PALEO-f432.html (zacznij od lektury tematow podwieszonych)

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-07-02 00:11:00

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74
Dziękuję.
Przeczytałem właśnie Twoje wypowiedzi w temacie z "gotowcem". Domyślam się, że powinienem zmienić dietę. Aktualnie zjadam niezbyt dużo kalorii. Napisz jeszcze proszę jaką dietę zastosować do Twojego gotowca. Czy ma to być jakaś dieta z nadwyżką kalorii, których ściśle powinienem pilnować? Czy po prostu normalnie się odżywiać, tak żeby rosnąć, czyli jedząc regularnie posiłki i unikać śmieci??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 230 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1639
Odzywianie i diety to dzial odzywianie
Redukcja bilans ujemny
Masa bilans dodatni

polecam stronke http://potreningu.pl/ obliczasz wszystko co potrzebujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 74
fizykolek

Redukcja bilans ujemny
Masa bilans dodatni


Tyle to akurat wiem:) Mam jednak wątpliwość.
Aktualnie redukuję tłuszcz, więc bilans ujemny. Panowie doradziliście trening siłowy. Z tego co wiem, przy ujemnym bilansie mięśnie i tak nie będa się rozwijały. Czy dobrze rozumiem, że nie chodzi aktualnie o to, żeby się rozwijały, a tylko o to żeby przyspieszyć metabolizm?
I jeszcze jedno pytanie - czy słusznie określam siebie jako endomorfika?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 230 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1639
Tak jestes endomorfik, a co do miesni to sie beda rozwijaly i napewno bedziesz silniejszy, odpowiednia dieta i tylko tluszcz powinien Ci schodzic
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu ( początkujący)

Następny temat

Jakie najlepsze ćwiczenie na rozubdowanie dolnych części klatki ? + kilka pytań.

FAME