SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmodyfikowane A6W+ inne ćwiczenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1703

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 836
Cześć! Jestem początkujący i chciałbym rozbudować brzuch+ trochę inne części ciała.
Poczytałem trochę o A6W i jedni mówią, że super inni natomiast, że nie. Ja chciałbym do A6W dodać jeszcze brzuszki, plank i dotykanie kolanami łokci w pozycji jak do pompek (nie wiem jak to wytłumaczyć :P). I teraz co lepsze klasyczny A6W czy lepiej trenować brzuch 3 razy w tygodniu to samo co A6W?
Podobno A6W daje nam za mało czasu na regenerację :/ Chyba, ze polecacie coś innego? Musi to być plan bez sprzętu.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6511 Napisanych postów 62304 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777680

Z mięśniami brzucha jest podobna historia jak z klatką piersiową. Każdy ją trenuje solidnie, ciężko, przykłada się do treningu jak można najlepiej, ale w obu przypadkach z efektami różnie bywa.

Jak zatem trenować mięśnie brzucha? Przede wszystkim trzeba mięśnie brzucha traktować jak pozostałe. Czyli dawać im odpowiedni bodziec treningowy, a także odpowiedni czas na regeneracje. Jako mięśnie posturalne wykonują bardzo dużo pracy podczas codziennych czynności, stabilizują nasze ciało przy każdym ruchu.

Jeśli chcemy zaatakować mięśnie brzucha na treningu siłowym trzeba najpierw przyjrzeć się samemu treningowy czy zawiera odpowiednie ćwiczenia. Plan powinien być oparty na wielostawowych ćwiczeniach, które atakują nasze ciało globalnie, angażując tym samym mięśnie rdzenia, a im większy ciężar w ćwiczeniach złożonych tym większą pracę wykonują mięśnie brzucha.

W każdym treningu dobrze zaplanowanym mamy też miejsce na ćwiczenia dla mięśni, ale takich ćwiczeń, które warto wykonywać.