SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zawody w wyciskaniu - młodzież

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2714

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 59
Witam. Szukałem w internecie, ale niestety nie przyniosło to efektów. Chciałbym się spytamć , czy nie znacie jakichś zawodów w wyciskaniu sztangi, które odbywały by się w tym roku szkolnym na terenie małopolski. W grudniu zacznę 14 lat, sporty siłowe ćwiczę od roku, myślę, że nie zaszkodziłoby się sprawdzić. W grę wchodzą też zawody w armwrestlingu. Wie ktoś coś może o wyżej wymienionych imprezach?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 933 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11800
I ważysz 75kg i kolega też wie że robi słaby wynik więc nie masz czym się chwalić
A do autora, nie patrz ile masz siły, jedź, doświadczenia nabierzesz, zobaczysz że zawody to frajda. Grunt to robić co się lubi. A jak z zawodami nie wiem, bo z mazowsza jestem.





Zmieniony przez - 90packer w dniu 2008-10-17 22:09:01

http://www.sfd.pl/[BLOG]_90packer__Mens_sana_in_corpore_sano.-t1088838.html

"Ciągi w paskach to jak jazda na rowerze z bocznymi kółkami" - BYK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 374 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6880
z wynikiem 65kg na klate daleko bys nie zaszedl raczej, sa tacy co i po 100 wyciskaja w tym wieku a tak poza tym to chyba jest tylko kategoria do 18 a tam to juz ponad 150 nieraz wyciskaja

No pain - No gain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie