SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wielogodzinne treningi

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 291

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 28 dni Przeczytanych tematów 160
Cześć,
od jakiegoś czasu zastanawia mnie jaki byłby efekt wielogodzinnych treningów do upadku np. antagonistycznych grup mięśniowych (klatka-plecy + brzuch).
Przywykliśmy do robienia zoptymalizowanych treningów, które zazwyczaj trwają około dwóch godzin. Wielu zawodników tzw. złotej ery kulturystki ćwiczyło na siłowni nawet po sześć godzin dziennie.

Zastanawia mnie czy gdybyśmy ćwiczyli np. 2 godziny same plecy, następnie 3 godziny klatkę czy nie przyniosłoby to lepszych wyników anabolicznych. Jakie są Waszym zdaniem przesłanki ZA i PRZECIW?

Oczywiście zakładając, że dieta jest dopięta na ostatni guzik, pełna suplementacja i reszta czasu to pasywna regeneracja.

Temat dla zaawansowanych, pogdybajmy! Zachęcam wszystkich do komentowania.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10458 Napisanych postów 117607 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1384125
2 Godziny pleców, nawet jak potem trenujesz inną partię to i tak masz układ nerwowy przeciążony i tej klatki nie zrobisz dobrze.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47053 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Student.96

Przywykliśmy do robienia zoptymalizowanych treningów, które zazwyczaj trwają około dwóch godzin. Wielu zawodników tzw. złotej ery kulturystki ćwiczyło na siłowni nawet po sześć godzin dziennie.
Dwie godziny to długo, ale i tak wynika to z długich (tj. optymalnych) przerw i ew. rozgrzewek Sześć godzin to mitomania, jeszcze zależy jak to wyglądało, bo ich treningi to były jednocześnie spotkania towarzyskie (nisza)
Zastanawia mnie czy gdybyśmy ćwiczyli np. 2 godziny same plecy, następnie 3 godziny klatkę czy nie przyniosłoby to lepszych wyników anabolicznych. Jakie są Waszym zdaniem przesłanki ZA i PRZECIW?
Nie, przyniosłoby wyniki kataboliczne. Jeżeli potrafisz tu znaleźć jakiekolwiek ZA to prawdopodobnie nie wiesz czym jest intensywność na treningu
Oczywiście zakładając, że dieta jest dopięta na ostatni guzik, pełna suplementacja i reszta czasu to pasywna regeneracja.
To nie ma praktycznie znaczenia; dieta jest mniej znaczącym faktorem niż trening (zwłaszcza że nie jest elastyczna), suplementacja nic nie daje, pasywna regeneracja gdzie skoro trenujesz 6 godzin dziennie?
Temat dla zaawansowanych, pogdybajmy! Zachęcam wszystkich do komentowania.


Zgubiłem ten upadek ale to jest słowo klucz - old schoolowi kulturyści nigdy nie ćwiczyli do upadku, liczyli powtórzenia jak małpy uczące się liczyć i tyle. Na dopingu to nie ma znaczenia, bez pompa Ci nic nie da. Chyba, że sam stosujesz to cały mój post jest bez sensu i tak, możesz tak ćwiczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1010 Napisanych postów 4666 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 127637
Przecież mamy na forum dział PRZYGOTOWANIA DO ZAWODÓW, widziałeś żeby ludzie robili po 6 godz? ;)

A lecą na insie, hormonie, igf, 6 środków na cykl.

Te 2 godz razem z cardio chyba, najczęściej siłówka trwa do 90 min a widziałem milion dzienników treningowych. Ramiona robisz bite 120 min, barki? Klatę 120 min? Przecież na klatę 40 serii to Ci zabierze maks 100 min, a gdzie jeszcze 20 min treningu?

Złota era kulturystyki to przerwy tyle ile trzeba, odpoczywali nawet po 5 min i dłużej, ile kto czego robił.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 28 dni Przeczytanych tematów 160
Proszę o dosłownie traktowanie mojego wpisu, nie swobodną improwizację.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47053 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Potraktowałem go tak dosłownie, że prawie w całości go zacytowałem
Zastanawia mnie jaki kierunek kryje się za dumnie brzmiącym nickiem Student
I jakie wyniki za tymi rozważaniami, chociaż tu się domyślam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47053 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
niepotrzebny przytyk


Zmieniony przez - 2pac Windu w dniu 2019-08-23 16:26:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 28 dni Przeczytanych tematów 160
Nic dumnego w słowie student nie ma, jeden z wielu.. Kierunek to Analityka Biznesu - studia z pogranicza prawa, rachunkowości i analizy danych :) Mam nadzieję, że zaspokoiłem tym Twoją ciekawość :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 28 dni Przeczytanych tematów 160
CO do rozważań to wyników nie ma, stosuję się do obecnie znanych danych o optymalnym treningu i tyle..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 28 dni Przeczytanych tematów 160
aa i ostatnie, mój komentarz dotyczył "Przecież mamy na forum dział PRZYGOTOWANIA DO ZAWODÓW, widziałeś żeby ludzie robili po 6 godz? ;)"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47053 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ja Ci napisałem, że tak nie było jak myślisz, a kolega po mnie czemu nie ma tak i teraz. Masz mylne pojęcie optymalnego treningu skoro uważasz, że zajmuje on 2 godziny. Zalecam lekturę np. "Starting Strength", by zobaczyć jak wygląda optymalny trening, "The Modern Art of High Intensity Training" by zrozumieć dlaczego (fizjo) i ew. "Westside Barbell Book of Methods" + "Heavy Duty" Mentzera, by przekonać się, że nie każdy ćwiczy generycznie a wciąż optymalnie. Masz prawie 2 metry wzrostu, więc budowa zająć Ci musi dłużej ale i tak wyglądać powinna podobnie
i nie, robienie godzinnego treningu "klaty" nie jest bardziej optymalne niż 2-godzinny
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cwiczenia z rana

aerofull