SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Venom - Czy to dobry spalacz ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11463

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 333 dni Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157
To sumując...:):)
1) Dobra dieta-> low carb jak pisałeś
2) Trening siłowy + areoby/interwały
3) Viper + BCAA
luzzik dam rade:)
Szukałem w dziale odzywiania diety low carb i generalnie to jest tam low carb na mase, rzezbe... a na redukcje? polega to po prostu na tym zeby miec ujemny bilans lub zerowy ww ?

Sila jest w NAS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1822 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41040
obczaj ten na rzezbe zeby sie rzezbic trzeba tez miec bilans na 0 lub "-" wiec dla Ciebie bedzie dobre.

zreszta itak musisz ulozyc pod siebie ja

Zmieniony przez - macio09 w dniu 2010-04-05 11:08:48

Twoja poprzeczka jest pod moją nogą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 333 dni Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157
wielkie dzieki:)

Sila jest w NAS

...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
Ta nowa wersja venoma to lipa
dla kobiet proponuje
http://www.sfd.pl/sklep/Man_Scorch-opis1364.html
http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_THERMO_STIM-opis1209.html

i nie odświeżaj starych tematów następnym razem...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30
dzięki za info, a DYMATIZE VIPER co o nim sądzisz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
może być

tutaj masz temat od dobierania spalaczy

http://www.sfd.pl/SPALACZE/REDUKCJA:_topik_konsultacyjno_informacyjny-t590255.html

w tym nie pisz już nic

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2012-05-09 11:05:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
tomek_22
Wielkie dzieki :) W sumie nie wiem jak ale sprobuje znalesć starego:)


ostatnio byl na allegro. otwarty, brakowalo kilkunastu kapsow, data waznosci sie skonczyla bodajże 2 lata temu a koleś wystawil za 399pln. Nie ma szans juz tego kupic. Mozesz szukac do usranej śmierci

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kreatyna a praca na noce

Następny temat

coś na początek

Fruzelina