SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy w domu.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1960

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 129 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 485
zobacz ross enamait : infinite intensity, never gymless, i jego filmiki , artykuły itp , tam jest dobrze opisane a nie .

SonGoku , masz jakiś problem? to pisz , postaram się pomóc , pozdrawiam , i wszystkich gnoij co sobie żarty stroją i w ogóle nie są za dobrzi starajcie sie być lepsi :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49
Myślałem, że tutaj na forum, zamiast pisać zbędne posty, ludzie pomagają, a widzę, że jednak nie.
A sam nie chciałem układać sobie treningu, bo chciałem spytać WAS, speców od tego - w końcu po to jest to forum, i to wy tutaj się na tym znacie, ja jestem kompletnie zielony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49
Ale dzięki chociaż za odpisywanie..
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43831
Eh.
Zacznij Mawashim:
https://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_osób_początkujących-t359947.html 

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1320 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9758
Forum jest po to żeby Ci ktoś doradził a nie wszystko zrobił za Ciebie, jeśli ktoś ułoży Ci trening to nie będzie dużego sensu bo nic Cię to nie nauczy, a jeśli sam się za to zabierzesz to przynajmniej czegoś się nauczysz. Jeśli masz za małą wiedzę to poczytaj:
https://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html
https://www.sfd.pl/NAJCZĘŚCIEJ_ZADAWANE_PYTANIA-t755553.html