SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening push pull do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 99

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 184
Witam,
wrzucam do oceny mój trening push pull.
Pull:
- podciąganie nachwyt i podchwyt po 3 s
- wiosłowanie sztangą 3s
- szrugsy 3s
- uginanie sztangą na biceps 3s
- tył barku 3s
- brzuch

Push:
- wyciskanie płaska 3s
- hantle skos górny 3s
- OHP 3s
- wznosy bokiem na barki 3s
- dipy na triceps 3s
- wyciskanie wąsko 3s
- zakroki/wykroki 4s
- wspięcia na palce 4s
Pon, czw pull
Wt, pt push
Cel masa, dieta z nadwyżką jest i odpowiednią ilością białka




Zmieniony przez - Hubi 7 w dniu 2019-11-08 19:09:47

Zmieniony przez - Hubi 7 w dniu 2019-11-08 19:14:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5380 Napisanych postów 43965 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 351364
Witaj,
Abyśmy mogli precyzyjnie odpowiedzieć na twoje pytanie proszę o wypełnienie poniższej ankiety:

Płeć :
Wiek :
Waga :
Wzrost
:
Cel treningowy :
Staż treningowy na siłowni :
Uprawiane inne sporty :
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :
Dieta :
Przeciwskazania medyczne :
Zażywane suplementy :
Ostatnio przerabiany plan:
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 184
Płeć :M
Wiek :19
Waga :60
Wzrost :172
Cel treningowy :czysta masa
Staż treningowy na siłowni : ćwiczyłem kalistenikę z ciężarem w pompkach i dipach łączoną z kilkoma ćwiczeniami z siłowni, staż około 2 lat
Uprawiane inne sporty : piłka nożna w sezon letni
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :sztanga, sztangielki, ab wheel, ławka samoróbka, obciążenie żeliwne 84 kg, drążek do podciągania
Dieta : nadwyżka 300-350 kcal
Przeciwskazania medyczne :brak, mam tylko lekką skoliozę
Zażywane suplementy :brak
Ostatnio przerabiany plan:FBW 3 razy w tygodniu
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):nie wykonywałem jeszcze tych ćwiczeń, dopiero zaczynam np. z płaską
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11007 Napisanych postów 118908 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1390345
Tył uda byś mógł zrobić w pull, można też unoszenie bokiem tam przenieść.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 184
A ogólnie ilość serii odpowiednia? Czy coś by można w nich zmienić na lepszą jakość treningu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Gdzieś już widziałem podobny plan treningowy, ale co to za plan jak nie masz podstawowych ćwiczeń w tym planie.
Nie masz w planie push przysiadów w żadnej formie, podobnie jak w planie pull nie masz żadnej formy martwego ciągu.
Warto by było dodać coś do tego pull na tył uda bo nie masz żadnego konkretnego ćwiczenia, a wraz z martwym ciągiem było by akurat.
W treningu push dałbym jedno ćwiczenie na triceps obojętne w sumie czy zostawisz wyciskanie wąskie czy poręcze w wersji na triceps bo oba ćwiczenia są klasa.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 184
Czyli jak mniej więcej wyglądałby ten trening rozpisany prawidłowo? Z seriami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Trzeba by było dołożyć do poszczególnych dni czyli do push jakąś formę przysiadów jako ćwiczenia podstawowego na czwórki i warto by było ogólnie ćwiczenia na nogi dać na pierwszy ogień jako te najbardziej wymagające.
Natomiast w dniu pull na pierwszy ogień trzeba dać formę martwego ciągi i jak by się udało dać jakąś formę uginania nóg to już byłoby na prawdę fajnie.
I tak jak wspomniałem wcześniej poukładać je trzeba od największych partii i najtrudniejszych ćwiczeń po te najmniejsze, które nie wymagają takiej siły i skupienia.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odpuszczenie lub przełożenie treningu

WPC zestaw