SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odpuszczenie lub przełożenie treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 110

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 166
Wiek: 14
Płeć: Mężczyzna
Waga: 54 kg
Wzrost: 178 cm
Staż: 2 lata
Cel: Masa, siła
Pytanie: Miałem na dzisiaj rozpisany basen o obniżonej aktywności + AB rollout z kolan, zrobiło się późno, i już trochę nie mam siły na to ćwiczenie. Jutro natomiast mam rozpisane wyciskanie sztangi na ławce poziomej (klatka), podciągnięcia i wznosy nóg w zwisie do drążka (brzuch).
Co będzie najlepszą opcją?
1. Robić dzisiaj AB rollout, doprowadzając do szału rodzinę.
2. Zrobić to ćwiczenie jutro, razem z tym co rozpisane.
3. Zrezygnować z tego ćwiczenia w tym tygodniu.
Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły, proszę dać znać.
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7153 Napisanych postów 8498 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 233401
Plany sa po to aby się ich trzymać , jeśli miałeś na dziś trening to go rób jeśli zadne konkretne powody nie zaistniały ( powód że mi sie nie chce jest troche slabym powodem )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5380 Napisanych postów 43965 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 351364
Jak Monkey
Masz plan to rób i gitara, na jedno ćwiczenie powinieneś znaleźć siłę

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 166
Tak, tyle tylko, że ten trening zajmuje mi 40 minut. Nie wiem co zrobić by trwał krócej, boję się robić ze stania, bo jest to dla mnie stosunkowo nowe ćwiczwnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5380 Napisanych postów 43965 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 351364
Co Ty jedno ćwiczenie gwałcisz 40 minut?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11007 Napisanych postów 118908 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1390345
Co byś nie zrobił to będzie dobrze, masz duzo czasu na treningi, jak jeden opuścisz to się nic nie stanie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 166
georgu
Tak wychodzi, to głupie ale robię jakieś 30 serii, zaczynając od około. 30 powtórzeń zjeżdżając do jednego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Dlatego Ci brakuje czasu na trening. Choć 40 minut to nie jest jakiś wymagający czas na trening i jak przeciągniesz go o 10 minut to się nic nie stanie.
Z drugiej strony jak danego dnia Ci ucieknie jedno ćwiczenie to nie ma biedy i nie ma sensu jakoś szczególnie tego roztrząsać, zwłaszcza, że jeśli masz odpowiednio poukładane ćwiczenia czyli zaczynasz od tych najbardziej wartościowych to jak coś z końca ucieknie na jednym treningu to się nic nie stanie. Po prostu odpuść ćwiczenie, a następny trening zrób według planu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 166
Właśnie dochodzi do tego problem, że mój trener stwierdził: "Jeden trening dziennie". Co oznacza, że dzisiaj kiedy miałem robić klatka piersiowa + drążek + brzuch, muszę zrezygnować z brzucha. Więc wychodzi, że w tym tygodniu wyleciał mi drążek na dół brzucha i 2x AB rollout.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
To wszystko musi być jakoś sensownie poukładane i nie wiem po co trenować codziennie zwłaszcza w Twoim wieku i przy Twoim stażu.
3-4 treningi w skali tygodnia są ilością wystarczającą w zupełności i jeszcze jak masz dwa razy każdą partię trenowaną w tygodniu to już w ogóle nie ma problemu jeśli jakiś trening przepadnie bo masz kolejny i choćby raz w tygodniu daną partie przetrenujesz. Więc sensowne planowanie treningu jest rzeczą bardzo ważną.
Ale jak jesteś pod opieką trenera to on Ci powie co i jak.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 4 dniowy

WPC zestaw