SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na siłę + sylwetkę 15 lat

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1909

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 454
Siema, może zacznę od 'parametrów' ;)
Wzrost: ~170
Waga: 70
Sprzęt: Wioślarz?(nie wiem jak to nazwać), hantle (za niedługo)
Moim celem jest zrzuceniem nadmiaru fatu z okolic brzucha, oraz ogólnie rozwój siły i sylwetki. W oparciu o http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm rozpisałem sobie trening:
.
Rozgrzewka (pajacyki, bieg w miejscu, skręty ciała etc).
1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4 serie x 7
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu)-5 serii x 5
3.Pompki na taborecie(nogi niżej niż reszta ciała)- 4 serie x 5
4.Pompki przy ścianie(rys.2) 4 serie x15
5.Pompki w podporze tyłem(G) 4 serie 10
6.Przysiady(na jednej lub obu nogach) 4 serie x10 (żeby kolan nie obciążać zbytnio ;])
7.Brzuszki 5 serii x15 brzuszków
8.'Skrętobrzuszki' 5 serii x15
9.'Wioślarz' 5 serii x10

Między każdym ćwiczeniem 30-60 sekund przerwy, pomiędzy serią 20 sekund. Teraz myślę nad ilością powtórzeń całego treningu w jednym dniu, oraz ilością treningów w tygodniu (2-3?)

Dodam, że oprócz tego:
-Biegam raz w tygodniu
-Ćwiczę sztuki walki (dwa razy w tygodniu - dosyć ostre treningi)
-Na śniadanie jem owsiankę (wspomaga regenerację, i dobra jest :p).
pzdr ;)

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Ten domator jest średni, zawsze byłem do niego sceptyczny. A może trening metodą Oliviera Lafaya? Do SW się przyda Albo trening Mawashiego z postów podwieszonych, tylko w obu przypadkach musisz mieć drążek do podciągania. Rozporowy kosztuje 20, a bez niego wiele tracisz, naprawde wiele.....

Jak z dietą, bo przy takiej częstotliwości treningów musi być zbilansowana lub na plus.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 454
Na dietą nie myślałem, z drążkiem nie będzie problemu. Zaraz poczytam o tych treningach ;].
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43831
Cokta
A może trening metodą Oliviera Lafaya?

Nie wierzę.



Edit:
Aurorze o tych treningach poczytasz u nas w FAQ, a dieta jest bardzo wskazana

Edit2:
FAQ:
http://www.sfd.pl/NAJCZĘŚCIEJ_ZADAWANE_PYTANIA-t755553.html

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-12-05 20:12:45

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Nie chodzi mi o ścisły, kulturystyczny jadłospis. Chodzi mi bardziej o to, żebyś dostarczał swojemu organizmowi odpowiedniej ilości składników odżywczych. Odżywianie jest często przyczyną braku postępów na treningach, złego samopoczucia i braku energii. A przy Twoim harmonogramie ćwiczeń i aktywności ruchowej, powinieneś zwracać uwagę na to co jesz, jak jesz, i i ile tego jesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 454
Rozumiem, i taką miałem nadzieję, że ścisła dieta nie jest wymagana :).
Jeżeli chodzi o składniki odżywcze:
-Dzień zaczynam owsianką (szybki i lekki posiłek)
-minimum jeden owoc dziennie
-czekoladę czy inne słodkie rzeczy jadam dosyć rzadko
-Czyste 'sproszkowane' białko z jaj, parę razy na tydzień w łyżeczkach
-Tran / witaminy

Coś dodać / odjąć?

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ;].

Zmieniony przez - Zapper w dniu 2011-12-05 21:20:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Ile posiłków dziennie? Białko dawaj codziennie na noc, i git.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 454
3-4
Śniadanie
Drugie Śniadanie
Obiad
Kolacja

Zmieniony przez - Zapper w dniu 2011-12-05 21:22:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44400
Ok, mam nadzieję że zwracasz uwagę co jesz, jak nie to dział "Odżywianie" czeka. I na noc to białko dwaj, koniecznie!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 454
Ok, zastosuję trening Mawashi'ego + wasze rady, dziękuję wszystkim, życzcie mi powodzenia ;). Jak będę mieć jeszcze pytania to je tutaj napiszę :).

Zmieniony przez - Zapper w dniu 2011-12-05 22:16:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 454
Kkey, drążki i ściskacze zakupione, więc ułożyłem taki plan:

me
1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 10 powtórzeń
2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń
3) Wykroki 12-15 powtórzeń
4) Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 5 powtórzeń
5) Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10 powtórzeń
6) Wioślarz - 15 powtórzeń
7) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 10 powtórzeń


+Białko naturalne wieczorem
+Owsianka na śniadanie
+1 Owoc dziennie
+Ściskacze w wolnym czasie

Wszystko wedle zasad zapisanych w temacie Mawashi'ego.

Chciałbym ten trening połączyć z http://www.podciaganie.pl/ jest sens?

Coś dodać? Odjąć? Czy zacząć ćwiczyć? ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie hantle ?

Następny temat

Jakie ćwiczenia by schudnąć i przypakować nieco :-) (oraz jakie odżywki)