SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening- masówka 3 dni - pomocy ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1135

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 256
witam. jestem po jakis 2 miechach z przerwami zrobiłem ACT i szukam teraz planu na mase 3 dni. czytałem ze dobre jest FBW ale nie jestem pewien nie mam kogo sie poradzić więc pisze tutaj i mam nadzieje że ktoś mi pomoże ;p. w tym temacie jestem troche zielony (nie wiem o co chodzi w treningach ktore przegladałem
A: pod tym ćwiczenia i serie
B: to samo lecz inne ćwiczenie ,
mam wybrać A czy B czy moze jedno i drugie?
z gory dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6511 Napisanych postów 62304 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777678
A i B to są dwa osobne zestawy ćwiczęń które wykonujesz naprzemiennie , na których ćwiczysz całe ciało ale różnymi ćwiczeniami.

Na poczatek równie dobrze możesz ułożyć jeden zestaw

Dam Ci link

https://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

W razie pytań pisz pomożemy

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 256
a no dzieki. a jak radzicie robic jeden zestaw czy dwa? i moze znacie jakis fajny plan tyle ze nie mam zbyt duzo sprzeciku wiec musze sobie jakos radzic ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert