SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening domatora do oceny

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1143

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez georgu z działu Trening dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 57
Dotychczas czytałem tylko posty dziś założyłem konto i postanowiłem dać mój plan do oceny specjalistom. Mam 19 lat 180 cm wzrostu waże +- 75kg. Ogólny problem mam z brzuszkiem ;) Na siłkę nie mam jak chodzić bo ostatnią w mieście zamkneli dlatego pozostaje domator :P mam ławke poziomą bez regulacji, ściski, 2xsztangielki z łącznym obciążeniem 30kg, niebawem powinienem mieć zamontowany drążek, a w okolicy maja powinienem mieć sztangę prostą i troche nowych krążków... no ale póki co tego nie ma więc chwale sie tym co mam:P

Poniadziałek
Klatka piersiowa, miesnie naramienne

Rozgrzewka
Uginanie ramion ze sztangielkami stojac podchwytem 4x10
Wyciskanie sztangielek w lezeniu na ławce poziomej 4x12
Rozpiętki ze sztangielkami w lezeniu na ławce poziomej 4x10
Pompki klasyczne 4 serie po 15 powtórzen

Wyciskanie frencuskie sztangielki w leżeniu 4x10
Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie 4x10
Pompki na taborecie 4x8
Pompki w podporze tyłem 4x7-10 w zalezności od dnia:P

streczing


Wtorek

Trening Interwałowy HIIT - musze pozbyć się w końcu tłuszczu =P


Środa
Odpoczynek

czwartek

miesnie grzbietu + biceps + nadgarstki i miesnie przedramienne

Szrugsy ze sztangielkami 4x10
podciaganie sztangielki w opadzie 4x10
Unoszenie tułowia z leżenia przodem 4x15

Uginanie ramienia ze sztangielką w siadze w podporze o kolano 4x8-12
Uginanie ramoin stojąc ze sztangielkami podchwytem 4x 10
Uginanie ramoin stojąc ze sztangielkami uchwyt młotkowy 4x10
Ściski 4x10
Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie ( do zmęczenia mięsni)

piątek

Trening Interwałowy HIIT - musze pozbyć się w końcu tłuszczu =P


sobota
Nogi - halówka z kolegami. - rozgrzewka+ meczyk 2x 30min


niedziela

odpoczynek ;)


Nie wspomniałem o brzuchu.. no więc co dzień robie 100-200 brzuszków dziennie brzuch jest twardy no ale wciąż przed mięsniami jest tłuszcz który sprobuje pozbyć sie poprzez HIIT o którym niedawno czytałem. Ciepło się robi więc bedzie można sprobować. Myślałem, czy by równolegle z moim skromnym planem nie rozpoczać Aerobicznej "6" Weidera troche o tym czytałem ale to nie ja jestem specjalistą także prosze o pomoc.
Nie biorę żadnych suplementów, biore za to vitaminki centrum :D
No i dieta
jem 4-6 posilkow dziennie tak zeby bylo przynajmniej 4-6 jajek na kolacje, śniadanie zazwyczaj z twarogiem chleb, pije okoloo butelki niegazowanego zywca dziennie. Staram sie omijać czekolade i inne słodycze bo mi potem pryszcze na czole wyłażą:P :D haha :D

Jakieś półtora roku temu chodzilem na siłownie ale że jeszcze leszczem byłem to ogólno rozwojowy plan mi trener zrobił ;)
Od jakiś 2-3 miesiecy robie ćwiczenia z atlasa ale zdaje sobie sprawe, że bez konkretnego planu działania za wiele mi to nie da więc proszę was drodzy forumowicze o konstruktywną krytykę bo taka napewno będzie no i pomoc:D aaa celem jest stracenie "oponki dobrobytu z brzucha" no i ładna budowa mięsni w górnych partiach ciała
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 212 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1197
planu nie ocenię, ale co do brzucha to A6W to tylko rzezba brzucha, co z tego jak masz tluszczyk

Zacznij biegac, jezdzic na rowerze, moze wyrzyc sie na worku, przez jakis czas systematycznie a bedzie ok.
A, i pij duzoo duzoo wody

Traw meksykańskich garść... przyprawiła mnie o lot bez tchu
O stan na podobieństwo snów...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 57
tak tak wiem ze a6w to do rzezby i wlasnie tu przychodzi moje pytanie, czy mimo tego ze mam tluszcz i staram sie go stracic to czy jest sens robienia rownolegle a6w zeby gdy go strace mial juz jakąś rzezbe brzucha:P - wiem ze nic od razu :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4483
ja osobiście polecam Ci trzaskać ABS II, wg mnie fajnie rozbudowuje brzuch. oto i link - http://www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13688
, ale co do brzucha to A6W to tylko rzezba brzucha, co z tego jak masz tluszczyk- jak dla mnie to raczej na wzmocnienie brzuch jest dużo tym nie zdziałasz ,ale zawsze coś .

Zacznij biegac, jezdzic na rowerze, moze wyrzyc sie na worku
nie bij w worek bo wyrobisz sobie złe nawyki w uderzeniu .

A, i pij duzoo duzoo wody
około 2-3 litry dziennie wystarczy .,
nie mówimy tu o jakiejś kawie bo tego nawet nie licz - czysta woda .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 57
dzięki wielkie za porady ale czy ktoś moglby ocenic jeszcze ogolnie plan :P zastanawialem sie czy nie wklepac czegos jeszcze w te dni wolne..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan domowy dla fat

Następny temat

ppyt dot ćwiczen domowych

NutLove