SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla Mnie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 427

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

19

Waga

60

Wzrost

170

Cel treningowy

masa 70kg

Staż treningowy na siłowni

18miesiecy

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia full osprzęt

Dieta

jem ile sie da + gainer

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

Maximize hard gain

Ostatnio przerabiany plan

wyzej

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad-80kg,martwy 80kg,70kg x 1-3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11
Siemanko! Mój staż to 1,5 roku treningu + ponad rok przerwy i teraz od ponad miesiaca zaczynam odpracowywać straconą "forme", Preferuje trening 3 razy w tygodniu np. Klatka - biceps (ewentualnie plecy) ,
Plecy (ewentualna zmiana na biceps) - triceps, barki - nogi . Prosił bymr o rozpisanie treningu na mase , lecz przy mojej przemianie materii ciezko o mase poniewaz wchodzi w rzeźbe. Momim celem jest przytyc 10 kg bez pozniejszej utraty do tego jakie suple i kiedy powinienem brac, diety jako takiej brak, jem jak najwiecej + gainer
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19188
Nikt nie będzie Ci rozpisywał treningu, ułóż coś i wrzuć do oceny. Możesz skorzystać z tego: http://www.sfd.pl/[art]_Split_czyli_zabawa_na_calego_dla_bardziej_zaawansowanych_by_georgu-t350792.html 
Rozpisz co przykładowo jesz na co dzień, może jesz za mało, albo niewartościowe posiłki, i przez to masa nie idzie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW plan... proszę o sprawdzenie i ewentualnie słowa krytyki

Następny temat

Nietypowy trening

sosy