SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nietypowy trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 610

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Waga

66

Wzrost

185

Cel treningowy

Siła i masa

Staż treningowy na siłowni

Nie ćwiczę na siłowni

Uprawiane inne sporty

Treningi na świeżym powietrzu ( figury na drążku, np. back lever, front lever, itp.)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Gryf prosty + hantle + ściskacze.

Dieta

Staram się zdrowo odżywiać.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak
Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 310
Witam. Proszę o ocene mojego treningu.

Poniedziałek: Górne części ciała (Klata, Triceps, Biceps, Plecy, Barki.)
Wtorek: Dolne części ciała (Nogi)
Środa: Brzuch
Czwartek: Odpoczynek
Piątek: Górne części ciała (Klata, Triceps, Biceps, Plecy, Barki.)
Sobota: Brzuch
Niedziela: Dolne części ciała (Nogi)

Nie jestem pewien co do łączenia w jeden dzień Klaty, Tricepsa, Bicepsa, Pleców i barków. Trening by wyglądał o tak:

Klata: 7 pompek klasycznych, 7 pompek z szerokim rozstawem rąk, 7 trójkątnych pompek, 7 wojskowych pompek, 7 pompek z nogami na podwyższeniu. 4 serie takiego cyklu.

Triceps: wyciskanie francuskie hantelki 2 serie po 12 powtórzeń na jedną i drugą ręke.

Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą stojąc 3 serie po 12-15 powtórzeń, Uginanie przedramion z hantelkami chwytem młotkowym 2 serie po 12-15 powtórzeń i uginanie przedramienia siedząc w oparciu o udo 2 serie po 10 powtórzeń.

Plecy: 2 serie po 10 pompek na taboretach (zniżanie się jak najniżej, wtedy czuć plecy) Oraz 3 serie po max. podciągnięć szerokim nachwytem.

Barki: Na tą partię ciała stosuje takie ćwiczenia jak ten pan to przedstawił na tym filmiku


2 serie po 10 powtórzeń każde ćwiczenie.

No i teraz czy to nie za dużo jak na jeden dzień, bo czasu wolnego to ja mam dużo, ale czy się nie przetrenuje robiąc to 2 razy w tygodniu? To będzie chyba dość ciężki trening, tak więc czekam na wasze opinie. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 108
Rób codziennie inną partię :D ja tak robie i jest ok Np:
poniedziałek ; klata
wtorek ; plecy
środa ; biceps + tric
czwartek ; nogi
piatek ; barki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 310
A gdzie brzuszek? :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 310
Odpisze ktoś? :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1721
Na brzuch dorzuć sobie a6w albo ABS zależy co ci sie bd lepiej robiło, ja polecam ABS. Coś ci z wiekiem chyba nie wyszło, na ankiecie piszesz że masz 15 a na profilu 20 ;p.
A jeśli chodzi o sam trening to poczytaj sobie o kalistenice, może cie zaciekawić

Zmieniony przez - Tyjek w dniu 2013-01-26 11:07:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 310
haha, no tak :D Tak, wiem co to kalistenika, uprawiam ją tak jakby, jeżeli można to tak nazwać :D A6W to ja robię aż do dnia dzisiejszego, ale ludzie mówią, że lepiej robić brzuch 2x w tygodniu, bo a6w spala mięśnie i można się przetrenować itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3880 Napisanych postów 45102 Wiek 194 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338806
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening dla Mnie

BF