Przeczytałem wiele postów i artykułów na forum , z czego wywnioskowałem wprost zerżnięty plan treningu. Jestem nowicjuszem , nigdy nie miałem doświadczenia z ćwiczeniami... Proszę oceńcie mój plan!
ROZGRZEWKA:
1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu krążenie ramion w przód i w tył po 15-20 razy.
2. Stanie w rozkroku ramiona w góre, skłony tułowa w przód i w tył z pogłębieniem po 15-20 razy.
3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, naprzemianstronne skłony tułowi w bok 15-20 razy.
4. Stanie w rozkroku, opad tułowia, ramiona w bok, skręty tułowia 15 razy.
5. Krażenia bioder w staniu w obie strony 15-20 razy.
6. Stanie w szerokim rozkroku, ramiona na biodra, półprzysiady na lewej i prawej nodze 10-15 razy.
7. Klęk podparty, ugiecia ramion 10-15 razy.
8. Leżenie przodem, skłon tułowia w tył wytrzymać kilka sekund, ćwiczenie powtórzyć.
9. Leżenie tyłem, naprzemianstronne unoszenie nóg 10 razy każda noga.
10. Stanie w lekkim razkroku, skręty głowy z jednoczesnym krażeniem nadgarstków.
11. Pajacyki ok.20 razy.
--------------------------
TRENING :
1.Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha)12-15 powtórzeń * 3 serie...
2.Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń * 2 serie...
3.Przysiady z obciążeniem 5 kilowym 20 powt. * 3 serie...
4.Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło (m. pleców) 10-12 powt. * 3 serie..
5.Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powt. * 3 serie..
6.Wyciskanie baniaków z wodą siedząc (m. naramienne) 8-10 powtórzeń * 2 serie...
7.Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń - średnie. * 2 serie...
8.Pompki w podporze tyłem (m. trójgłowe ramion) 12-15 powtórzeń * 2 serie
----------------------------------
DO tego chciałbym dorzucić ABS II wersję A ... CO WY NA TO?? PROSZĘ O OCENIENIE TEGO PLANU... TRENOWAŁBYM W PON SRODE PIĄTEK a w resztę dni bym odpoczywał .. Powiedzcie czy dobry plan czy mam coś do niego dorzucić/zmienić?
Zmieniony przez - xJudoKax w dniu 2008-07-29 00:57:02
ROZGRZEWKA: