SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tationil / Tad 600

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 304575

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 19103 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120397
azazel__
u mnie dzisiaj wieczorem poleci 3 strzał. Bije co 3 dni w dupala. Rozrabiam w 3 ml. U mnie totalnie zero bólu, zero jakiś zgrubień czy guli. Może dlatego że bije igłą 0,5 x 25.


no to moze masz fake bo na ulotce jak i w necie wyraznie pisze ze "gula" musi byc, ze to sie jakos tam wiaze i ze wtedy jest ok.

nie jestem lekarzem wiec nie potrafie tego lepiej wytlumaczyc. TAD ma bolec i ma byc "gula" mniej lub bardiej ale ma byc jezeli to dobry TAD.

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 1214 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 198665
ale mocny dowaliles
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 19103 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 120397
zebym znal ang to predzej bym znalazl to o czym pisze ale jak znajde to wrzuce bo wiem ze na 100% o tym czytalem. chodzi mi o to ze po inj tada zachodzi do jakiejs reakcji ze taka bania sie robi. gdzies tu na sfd tez o tym pisalo. (zdaje sobie sprawe ze mozna nie zrozumiec o co mi chodzi )

Ja znowu jednak wbijam domiesniowo bo nie ma mi kto w żyle zaaplikowac a samemu sie boje wbijam 500 codziennie i za kazdym razem bol nie do wytrzymania tak to skacze wszystko tak sie spina dziwnie i bania konkretna po kazdym shocie jakby jakies jablko pod skora bylo

Zmieniony przez - Mocny275 w dniu 2014-08-10 09:31:57

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 971 Napisanych postów 19333 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 158973
I po co się tak meczyc...toksyny same wyjda z organizmuy i tak

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert