SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sylwetka - jak ją poprawić?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 859

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 122
Mam 172cm/65kg ostatnio wazylem sie z miesiac temu, prawdopodobnie teraz troche wiecej, zawsze bylem szczuply.

No ale niestety mam problem z lekko odstajacym brzuchem, ktory zauwazylem jakos tydzien temu. Jak leze na plecach widac z boku, ze wyglada on tak nienaturalnie w jednym miejscu o 1-2cm za duzo. Gralem w pilke raz w tygodniu na studiach w ramach WFu. Ostatni WF byl mniej wiecej tak 2 tyg. Nie zauwazylem przy sklonach ani nie czulem, zeby bylo cos nie tak. Tak samo przy schylaniu sie, zeby zawiazac buta. Ostatnie 2 tyg to glownie siedzacy tryb zycia, smieciowe zarcie ale ciezko mi uwierzyc, zeby ten tluszcz tak szybko sie odlozyl w brzuchu. Poza tym jeden WF w ciagu tygodnia to przeciez nie jest tak duzo, zeby spalic to wszystko.

Teraz przy sklonach/schylaniu czuje ten brzuch tzn. on sie wypycha do przodu. Nie nazwalbym tego piwnym brzuchem, bo on nie wisi i az takiej tragedii nie ma, ale jednak cos sie zmienilo i dla mnie to nieatrakcyjne. Piwo pije tylko okazjonalnie, bardzo rzadko. Zdecydowanie czesciej energetyki, ktore jak sie domyslam powinienem ograniczyc w trybie natychmiastowym.

Nie chce, zeby to eskalowalo na wieksza skale. Co mam robic? Spacery, bieganie, jakies cwiczenia w domu? Redukcja i zmiana w diecie? Dodam jeszcze, ze zaczyna sie okres wakacyjny zawsze jezdzilem rowerem do pracy te 6km liczac obie strony razem, myslicie ze to wystarczy?

Dziekuje bardzo z gory za pomoc wszystkim.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9164 Napisanych postów 82919 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 701250
Może masz wadę postawy ? Hiperlordoza?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33646 Napisanych postów 23651 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 279122
Daj zdjecie przodem i bokiem bo możesz mieć wady postawy a może jakies problemy nietolerancyjne a może zwykły tłuszcz siedzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 146 Wiek 31 lat Na forum 351 dni Przeczytanych tematów 1544
Moze to wynikac z zbyt duzego napiecia zginaczy bioder w stosunku do prostowniku biodra.
Ale bez zdjeca nie da sie nic powiedziec
Jezeli tak to masz 2 cwiczenia naprawcze po np przysiadach w dniu nog chyba ze robisz fbw to mozesz to poprostu wrzucic w plan.
db ffe split squat 3s15 tempo 3010
reverse nordic 3s8 tempo 4010 same negatywy wystarcza chyba ze dasz rade zrobic w calosci bez lamania techniki
bo jezeli bedziesz wyginal miednice to mozesz jeszcze poglebic problem




Zmieniony przez - gudixx w dniu 19.06.2024 09:05:28

Zmieniony przez - gudixx w dniu 19.06.2024 09:11:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 122
Wyglada to tak panowie. Juz od dawna sie lekko garbie, ale zawsze mialem plaski brzuch. Co zauwazylem jeszcze to mam dosc spore boczki.

Nie robie fbw, wlasciwie ostatni raz bylem na silowni z rok temu, moja jedyna aktywnosc przez ostatni czas to byla glownie pilka i spacery. Przydaloby sie wrocic, chociaz bardziej zapatruje sie na rower. Podobno cardio jest najlepsze przy spalaniu. Az mi wstyd, ze sie tak zapuscilem.



















Zmieniony przez - ojaciepanie w dniu 2024-06-20 03:22:00

Zmieniony przez - ojaciepanie w dniu 2024-06-20 03:22:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33646 Napisanych postów 23651 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 279122
Tkanka tłuszczowa :) redukować i nie będzie odstawać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6378 Napisanych postów 76598 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 758167
Nie widzę tutaj nic nadzwyczajnego w Twojej sylwetce, co by odbiegało od ogólnych norm. Jeżeli chcesz ją poprawić, czyli zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej w stosunku do większej ilości mięśni, to podstawą w tym kierunku będzie trening siłowy i dobrze dobrana dieta. Niestety jedne zajęcia wychowania fizycznego w tygodniu i jedzenie jak do tej pory nie pomogą w tym kierunku.

Zapraszam do działu trening dla początkujących w celu ułożenia planu treningowego. Następnie tutaj pomożemy ułożyć dietę.

https://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 122
Dzieki serdeczne za pomoc panowie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6378 Napisanych postów 76598 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 758167
Nawiązując jeszcze do tego, co warto zrobić, to jak najbardziej skonsultować swoją wadę postawy z fizjoterapeutą i pracować, zgodnie z jego zaleceniami, wykonując ćwiczenia specjalistyczne. W przypadku treningu siłowego z kolei praca z trenerem personalnym z tak aby nie powielać błędów technicznych, które mogą negatywnie wpływać na zdrowie i wadę postawy. Polecam również wzmacniać mięśnie głębokie brzucha.

https://www.sfd.pl/art/Trening/Trening_mięśni_głębokich__najważniejsze_ćwiczenia_core,_których_nie_robisz_-a4465.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zero kaloryczne a redukcja

Następny temat

Problematyczna redukcja

WHEY premium