SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stała suplementacja, co warto?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 494 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9173
Witaminy i minerały do śniadania
Witamina C do śniadania
Omega 3 do śniadania
Witamina D3 do śniadania

Beta Alanina po treningu
Kreatyna po treningu

ZMA na noc
Ashwagandha na noc

Takie pory przyjmowania będą odpowiednie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 9174 Napisanych postów 46488 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 365931
Może być

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14711 Napisanych postów 124882 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1421687
betaalnine mzoeszesz dać przed treningiem

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4427 Napisanych postów 66238 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694540
Może być taki rozkład suplementacji, jak proponujesz. Ewentualnie można właśnie beta-alaninę dać przed treningiem. Warto również zwrócić uwagę na porę treningu. Jeżeli omega 3 i witaminę C dajesz do śniadania, a trening masz po pierwszym posiłku, to lepiej jest dać te dwa produkty wraz z innym posiłkiem, z dala od treningu. Antyoksydanty niekoniecznie będą zalecane w tym okresie. Więcej informacji na ten temat możesz poczytać tutaj:

https://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 494 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9173
Trening robię pod wieczór, ponieważ pracuję na dniówki, więc jest z dala od treningu.

Czyli beta alaninę proponujesz przed treningiem? Zamierzam jeszcze zamówić cytrulinę, w jakiej porze ją wrzucić i w jakiej dawce do stałej suplementacji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 394 Wiek 30 lat Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 4740
Cytrulina max 8 g 30 minut przed treningiem betalanina powinna być rozbita na kilka dawek w ciągu dnia więc mało wygodne ja osobiście nie urzywam bety a pompa przeszkadza na treningu bo mięśnie jak z kamienia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4427 Napisanych postów 66238 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694540
W zasadzie dużej różnicy to nie zrobić kiedy będziesz stosował beta alaninę. Podobnie sytuacja wygląda z kreatyną. Nie są to suplementy działające doraźnie e chwili ich zastosowania, a po dłuższym okresie. To nie to co kofeina, czy nawet wspomniana przez Ciebie cytrulina, która wspomaga uzyskanie efektu tzw. pompy mięśniowej. 4-8 gramów na około 30 minut przed treningiem siłowym to dobre rozwiązanie.

https://potreningu.pl/articles/2257/jablczan-cytruliny-poprawia-zdolnosci-wysilkowe-i-zmniejsza-zakwasy

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 554 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9136
Przechodziłem podobnie do ciebie. Plan: (50zł Beta non stop+crea, różeniec , cofa, MZB, Omega , Wpc.

Never give up.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 394 Wiek 30 lat Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 4740
domer
W zasadzie dużej różnicy to nie zrobić kiedy będziesz stosował beta alaninę. Podobnie sytuacja wygląda z kreatyną. Nie są to suplementy działające doraźnie e chwili ich zastosowania, a po dłuższym okresie. To nie to co kofeina, czy nawet wspomniana przez Ciebie cytrulina, która wspomaga uzyskanie efektu tzw. pompy mięśniowej. 4-8 gramów na około 30 minut przed treningiem siłowym to dobre rozwiązanie.

https://potreningu.pl/articles/2257/jablczan-cytruliny-poprawia-zdolnosci-wysilkowe-i-zmniejsza-zakwasy



Co do kreatyny to wasz artykuł bodajże knifa mówi co innego był wykres okres półtrwania nasycenia w ciele i od zażycia 5g poziom spadał aż do -50 % po 4 h
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8979 Napisanych postów 152473 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200127
kwestia co chcemy uzyskać za pomocą suplementacji
jeżeli chodzi nam o typowe działanie kreatyny czy beta-alaniny to faktycznie tutaj suplementacja musi byc wydłużona w czasie aby czerpać z tego benefity. NIe mowimy tutaj oczywiscie o wykresach z badan laboratoryjnych gdzie faktycznie dzialanie moze wykazywac efekt dorazny jak chocby koncentracja substancji aktywnej we krwi.
ogolnie na jednym ze szkolen chyba u Mauricza byla poruwszana kwestia dzialania doraznego betki, ze moze ona ewentualnie przyspieszac usuwanie kwasu mlekowego i obnizac DOMS, ale z tego co kojarze efekt tez jest dosc komsmetyczny
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy już czas na spalacze?

sosy