SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy już czas na spalacze?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 274

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 27 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 397
Cześć,

2 lata temu zacząłem walkę o sylwetkę. Przy wzroście 181 cm ważyłem 105.5 kg.

Za mną ciężka praca nad sobą. Dieta (aktualnie 2000 kcal) + siłownia 3 razy w tygodniu (oczywiście gdy jest otwarta).

Praca siedząca przy komputerze.

Akyualnie moja waga wacha się w okolicach 77 kg.

Jestem zadowolony wagi, jak i wyglądu górnych partii. Jednak mimo prawidłowego BMI została mi niestety oponka na brzuchu.

W pasie zeszłem w rozmiaru 44 na 32, ale nie podobam się sobie w tej partii.

Nie bardzo wiem, jak to ugryźć, bo schudnąć drastycznie chyba nie ma sensu a brzuch jest jeszcze zalany.

W diecie nie ukrywam, że trzymam kcal + białko. Tłuszcze i węglowodany wedle dnia. (Korzystam w FitFatu)

Zastanawiałem się czy nie warto posiłkować się jakimś spalaczem?

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
Z góry dzięki ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10018 Napisanych postów 71032 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 938887
Koledzy na dole zadali Ci bardzo dużo istotnych pytań.

Jak odpowiesz na większość z nich szczerze, to na pewno wspólnymi siłami ustalimy to, co powinno być dla Ciebie najlepsze.

Ważne jest tutaj to, dlaczego jesz tak mało kalorii w ciągu dnia i jak długo to już trwa? Te pytania pojawiły się niżej, ale są bardzo istotne. Niska podaż kalorii w ciągu doby, przez dłuższy czas, będzie skutkowała efektem odwrotnym do zamierzonego. Dlaczego?

Polecamy również: Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem?


Po kwestiach dietetycznych, oczywiście bardzo ważne są również te treningowe:
a) jak wygląda Twój trening siłowy i czy go obecnie wykonujesz?
b) jak wygląda kwestia aerobów (jak często, jaka intensywność, jak długie sesje)?
c) czy wykonujesz lub wykonywałeś trening typu hiit, interwałowy?

Dopiero po dograniu kwestii żywienia, potem treningowych, będzie sens rozmawiać o spalaczach. Produktach, które na pewno jest sens dorzucić, z czasem trwania okresu redukcyjnego, ale których potencjał wykorzystasz dopiero wtedy, gdy to co ważniejsze (micha, trening) - będzie dograne na 100%.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18755 Napisanych postów 17625 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344081
przy redukowaniu tłuszczu opornego warto włączyć do treningu interwały, spalacz też może pomóc jeżeli Twój boziom bf już jest poniżej 20%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9005 Napisanych postów 152589 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200623
Witaj.
jak dlugo juz redukujesz czasu?
bo poziom kalorii juz dosc nisko, jak na wage 77kg, wiec moze by trzeba bylo wyonac maly powrot kaloryczny i wtedy ponownie podejsc do rugiego etapu redukcji i dociac jeszcze to co zostalo na sylwetce.

osobiscie bym obecnie zrobil maly revers diet, wszedla na pewien okres czasu na wyzsze kalorie, i pozniej jeszcze probowal docinac.
poza tym, jak masz kiepsko rozwiniete miesnie brzucha, to nawet dosc niskie zejscie z poziomem tluszczu nie da nam takiego fajnego efektu, jakby tej masy miesniowej juz nieco bylo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1304 Napisanych postów 2401 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 88562
jak nie robisz aerobow to w ta strone najpierw idz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4452 Napisanych postów 66327 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 695008
Ważny jest Twój ogół diety i treningu. Nic o tym nie wiemy, więc ciężko jest znaleźć błędy. Wspominasz, że trenujesz siłowo "gdy siłownia jest otwarta". To znaczy, że teraz nie trenujesz w ogóle? W ten sposób niestety będzie tylko gorzej. Sugeruję wprowadzić różnego rodzaju formy aktywności, np. na drążkach na placach zabaw, z gumami, ciężarem własnego ciała, bieganie w różnej formie (aeroby, interwały), tabata. Masz sporo opcji mimo zamkniętych siłowni.

Poza tym, jesz 2000 kalorii. Ile to już trwa?

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

sypkie suple

Nutlove-choco