SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sporty walki przydatne suplementy

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 305

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3419
Cześć, są jakieś suplementy przydatne przy trenowania muay thai? Mianowicie chodzi mi o coś typu colagen, animal flex lub inne, które mają za zadanie regenerować lub zabezpieczać ciało przed urazami?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7714 Napisanych postów 148474 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179767
witaj, tak z powodzeniem mozna wlaczyc produkty, ktore beda wspomagały stawy, jak np
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Flex_All_Complete-opis33950.html

jednak mozna wykorzystac calkiem cos innego, co bedzie dzialalo bardzej odzywczo po treningu dostarczajac nie tylko skladnikow ktore zadbaja o Twoje stawy
https://www.sfd.pl/sklep/Berserk_Labs_Rave_Cover-opis35866.html
jest to produkt potreningowy, ktorego zadaniem jest szybsza regeneracja po wysilku, jak i zadbanie o to, aby w tym nerwalgicznym czasie Twój organizm dostal wszystiego co potrzeba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3419
A co z innymi suplementami, są jakieś warte uwagi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 23 Wiek 27 lat Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 155
Jeżeli chciałbyś poprawić chronić aparat ruchu, głównie stawy/ chrząstki stawowe polecam preparaty mające w składzie siarczan glukozaminy, chondroityne, msm, witaminę C, colagen.
Jeżeli chcesz poprawić mineralizacje tkanki kostnej zasadna była by suplementacja wapniem (najlepiej sprawdzają się furman i cytrynian) do tego witamina D3 oraz K2.
Do poprawy stanu mięśni w tym ich kurczliwosci dobrze było by uzupełniać elektrolity: wyżej wspomniany wapń, potas (polecam cytrynian lub chlorek) sód ( wystarczy zwykła sól np himalajska, kala namack - czarna) i oczywiście magnez (cytrynian, taurynian, jablczan, mleczan, chlorek to najlepiej przyswajalne formy tego potężnego pierwiastka).
Jeżeli chcesz poprawić czas reakcji można spróbować suplementów nootropowych warto sprawdzić działanie N-acetyl l-tyrozyny (NALT) lub N-acetyl L-karnityny, poprawiają zdolności poznawcze, ułatwiają skupienie uwagi itp
Na regenerację polecam BCAA, na zmniejszenie stanów zapalnych antyoksydanty np. Glutation
1

Papier przyjmie wszystko--to praktyka rozstrzyga efekty.


https://www.instagram.com/nice_to_fit_you/?hl=pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 23 Wiek 27 lat Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 155
... Resveratrol, pterostylben, Wit C, koenzym Q10 itd. Przydatne mogą być adaptogeny: ashwaghanda, Różeniec, bacopa, reishi, euterokok..
Lepsza jakość snu również przełoży się na lepsze procesy naprawcze : dla jej poprawienia rekomenduje kwas gammaaminomaslowy (GABA), melatonine.
Dla regeneracji układu nerwowego niezbędne będą witaminy z grupy B, najlepiej w formach metylowanych.
Tyle na razie przychodzi mi do głowy, w razie pytań służę pomocą!
Pozdrawiam serdecznie!
1

Papier przyjmie wszystko--to praktyka rozstrzyga efekty.


https://www.instagram.com/nice_to_fit_you/?hl=pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7714 Napisanych postów 148474 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179767
Mistrzuniox
A co z innymi suplementami, są jakieś warte uwagi?


praktycznie jedyne co Cie bedzie ograniczalo to budzet jak napisala kolezanka wyzej suplementacja moze byc dosc mocno rozbudowana i siegac wszystkich aspektow naszego organizmu, jego zdrowia, czy poszczegolnych układów i ich funkcji, kwestia czy wszystkiego potrzebujemy od razu, najlepiej zadac sobie pytanie jaki jest nasz cel, co chcemy poprawic w sylwetce czy jej funkcji, a jakie wystepuja niedomogi w ciele, co funckjonuje nieprawidlowo i co by wymagao lekkiej poprawy, na tyle lekkiej aby suplement sobie poradzil


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-08-30 13:51:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11083 Napisanych postów 10922 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315232
Mistrzuniox
A co z innymi suplementami, są jakieś warte uwagi?

a czego oczekujesz więcej? wsparcia przed renigniem? regeneracji? poprawy wyników?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7714 Napisanych postów 148474 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179767
jw
tutaj masz 3 ciekawe opracowania, co prata dosc leciwe, ale na czasie ciagle

https://www.sfd.pl/[ART]_Suplementacja_w_sportach_walki-t395586.html

https://www.sfd.pl/[ART]Suplementacja_w_sportach_walki_by_faftaq-t395344.html

https://www.sfd.pl/[ART]Suplementacja_w_sportach_walki_by_Pitt_Bull-t395342.html

mozna dostrzec pewna analogie,
kreatyna, beta-alanina, kofeina, aminokwasy eaa/bcaa, dobrej jakosci weglowodany do popijania w trakcie wysilku jak i dodatek np. kwsów omega 3 w ciagu dnia, ktory tez wazny jest z punktu widzenia stawow i ich funkcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3697 Napisanych postów 62710 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677273
W sportach walki jeżeli chodzi o poprawę wyników siłowo-wytrzymałościowych sprawdzają się podstawy. Będzie to kreatyna, beta alanina, cytrulina. Śmiało można je stosować cały roku. W przypadku kreatyny 4-5 gramów dziennie. W dni wolne w dowolnej chwili, a w dni treningowe przed treningiem, razem z około 4 gramami beta alaniny i 3-4 gramami cytruliny. Do tego prozdrowotne omega 3, witamina D3 i raz na jakiś czas magnez. W przypadku stawów polecam regularne wizyty u fizjoterapeuty. Manualnie zniweluje on podpinane mięśnie.


Zmieniony przez - domer w dniu 2019-08-31 20:50:32

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3419
Bardziej zależy mi na suplementach wspomagających regenerację czy też zapobiegających kontuzji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7714 Napisanych postów 148474 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179767
ogolnie jako tako nie ma suplementacji, ktora zapobiegac bedzie kontuzji, zapobiegac kontuzji bedzie dobra rozgrzewka, wykorzystanie mobilizacji, jak i utrzymywanie pelnego zakresu ruchomosci w stawach, co zwiazane bedzie rowniez z przywracaniem rownowagi organizmu po treningu wykorzystujac metody tzw. cool down. drugim elemntem jest odzywianie, dieta niedoborowa powodowac bedzie ze w ciele pojawiac sie beda deficyty w odbudowie miensi czy regeneracji stawow i ich kumulacja da nam kontuzje, wiec rowniez o to trzeba zadbac i na tym przede wszystkim sie skupic.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalacz

aerofull