Witam trenuje już kolejny rok K1 i osiągnąłem to co chciałem a następnie myślę nad zmiana dyscypliny na MMA a co za tym idzie większą masę ... przepraszam Siłę by się przydała. I sądzę że czas zainwestować w odżywki ale na moje nieszczęście mieszkam w internacie a Tam jedzenie jak każdy wie ... mówiąc krótko dieta sportowa to nie jest...
mam 76 kg i dobra budowę bo mam 178 cm nie chcę wyglądać jak misiu ale marzy mi się tak z 82-85 kg wiem że potrzebuje
jakiegoś białka aby dopełnić dietę a mam taką na poziomie 100 gram dziennie max, po Tym no i coś związanego z ów treningami choć świadomy jestem ze do siłowni muszę wrócić
dostałem od Znajomego próbki nitrobolon'a 2 i pompa po Nim była super .
Z drugiej strony po tego typu rzeczy nie sięgałem jeszcze ale jestem w klasie maturalnej no i trzeba się przyłożyć widziałem w sklepie tego typu suplementy ale nie znam Się na tym w ogóle. Proszę o pomoc
obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył):
Waga: 76
Wzrost: 178
Cel cyklu: siła i waga w rzeźbie
stosowane już wcześniej suplementy : 3 rodzaje creatyny
Uprawiane inne sporty: bieganie siłownia K1-bbj
stosowane wcześniej spalacze : brak
suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: brak
ilość dni wolnych od kreatyny: 140dni
przewidziane finanse na cykl: 300 350
uwagi i sugestie: uaga dieta
Staż treningowy: 3 lata
mam 76 kg i dobra budowę bo mam 178 cm nie chcę wyglądać jak misiu ale marzy mi się tak z 82-85 kg wiem że potrzebuje
jakiegoś białka aby dopełnić dietę a mam taką na poziomie 100 gram dziennie max, po Tym no i coś związanego z ów treningami choć świadomy jestem ze do siłowni muszę wrócić
dostałem od Znajomego próbki nitrobolon'a 2 i pompa po Nim była super .
Z drugiej strony po tego typu rzeczy nie sięgałem jeszcze ale jestem w klasie maturalnej no i trzeba się przyłożyć widziałem w sklepie tego typu suplementy ale nie znam Się na tym w ogóle. Proszę o pomoc
obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył):

Waga: 76
Wzrost: 178
Cel cyklu: siła i waga w rzeźbie