SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SMUTNA PRAWDA O LC:((((((

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 82450

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 656 Wiek 43 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 3835
nie ma sensu gdyz na bramie cie wywala od razu:(
jak sobie zalatwisz nowe to mozesz tam jechac)
pozdrawiam @ll
ps: nie odpisuje na maile bo mam z***anego outlooka:((

GINO

GINO

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki GINO,
mam kilka brakow i niezle bym sie wpakowal :((
Zamiaru nie porzucam (w sumie nawet nie moge) wiec zapewne jeszcze sie odezwe :)
PS.Jestem informatykiem, jesli nie radzisz sobie cos z kompem - moge jakos pomoc... :)

"Kocham śmierć, tylko ona na mnie czeka"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 53 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 855
Witam mam na imię Damian mam 17 lat i powarznie myślę o wstąpienu do Legi cudzoziemskiej za pare lat.Szukałem osoby do która była w legi i może odpowiedziećmi na parę pytań.
1.Czytałem że oprucz egzaminu na inteligencje i czy masz równo pod sufitem, jest sprawdzian siłowy ,składający się z biegu na 100m ,600m i 5000m oraz pływania na 100m.Z innych źródeł słyszałem że masz 12min i biegniesz ile wlezie.Chciałbym sie dowiedzieć jakie czasy uzyskałeś na poszczegulnych sprawdzianach ,lub średnie które gwarantują dostanie się.
2.Ludzie pier.... rużne żeczy ,słyszałem że elitarnejednostki wysyłane są na tajne misje w których żołnierze zabijają na zlecenie.
3.Jakie sąkonsekwencje opuszczenia legi przed zakończniem kontraktu?
4.Co jeśli ja bym po 3 latach służby starał się o obywatelstwo Francuskie, a po zakończniu służby minimalnej czyli 5 lat dostał te obywatelstwo został we Francji?Gdzie bym mógł znaleść robotę?W jaki sposób Lgia by mi pomogła?