SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej - porady

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2445

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 8 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76
Dzień dobry,

Borykam się że spora nadwagą 134 kg przy 170 cm wzrostu, jestem kierowca zawodowym i w trasie jestem 6-7 dni później 3-4 dni w domu. Przeczytałem już naistotniejsze tematy na tym forum i potrzebuje odpowiedzi na kilka pytań.

Co zrobiłem to:
1. Badania krwi,
2. Wyliczyłem swoje zapotrzebowanie zgodnie ze wzorem z forum + rozklad makro zrobiłem
2g białka na kg suchej masy,
1g tłuszczy na kg masy suchej i reszta wegle.
3. Zakupiłem sprzet aby ćwiczyć też w trasie i po części jakiś pomysł już na to wszystko mam.
4. Dużo doczytałem odnośnie roli białek w organizmie, tłuszczy nasyconych i wielonasyconych oraz rodzaju wegli i również ich roli w poszczególnych posiłkach.
5. Doczytałem też, aby nie popadać w skrajność i nie iść w dietę ryz suchy i kurczak bo głową odpadnie, a zacząć się odpowiednie relacje mieć z odżywianiem.

Zdaję sobie sprawę, że jestem uzależniony od coli nawet tej zero, czy też śmieciowego jedzenia fast food i muszę z tym wygrać, bo wkoncu się przekręcę.

Na początku będę chciał zadbać o jelita i trawienie będę stosował maslan Sodu + probiotyki, do tego kwasy omega3 oraz podstawowa suplementacja witamin d, magnezem i ashwagrada. Myślę czy berberyna również dołączyć do suplementacji bo również ja zakupiłem w sfd. Prócz suplementacji będę naprwno chciał wrzucić kiszonki, jogurty naturalne.

Bardzo dużo widzę na necie że dietetycy mają według mnie zdrowe relacje z jedzeniem że używają mąki ale pelnozarnistej itp. Że kanapki jedzą albo graham bądź razowe, smarują masłem pow 83% itp. I jak to jest ? Bo dużo w necie też jest informacji, aby unikać mąki, chleba, makaronów, ziemniaków itp. Jedzą szynkę drobiowa że sklepów itp.