SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 759

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 120 dni Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 1144
Witam jestem wegetarianinem zastanawiam się czy taka dieta wystarczy na obniżanie bf?
Wzrost-182
Waga-80
Talia-82
Szaxunkowy poziom bf-20



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 120 dni Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 1144
Jeśli chodzi o białko to dochodzi do tego koncentrat białka, będzie akurat wychodziło 2 g na kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6237 Napisanych postów 75008 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629146
Odżywki również uwzględniaj w zrzucie . Ogólnie bardzo słabo .
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/Ilość_posiłków-t237159-s0.html
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 45 Napisanych postów 329 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2866
Dosyć uboga ta dieta. Mało warzyw, nie ma owoców, ogółem mało produktów. Poczytaj posty na temat odżywiania. Chleb pszenny nie będzie dobrą opcją jeżeli chcesz mieć zdrową i zbilansowaną dietę. Mało kalorii moim zdaniem, tyle jedzą niektóre kobiety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 120 dni Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 1144
2500 będzie z białkiem około wychodziło mówisz aby od większej liczby zacząć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 45 Napisanych postów 329 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2866
Moim zdaniem nadal za mało. Jesteś ode mnie kilka cm wyższy, ważysz kilkanaście kg więcej a ja muszę jeść na redukcji 2800. Wiadomo, że człowiek człowiekowi nierówny, ale ja się sporo poza siłownią nie ruszam więc nie wierzę, że możesz mieć mniejsze zapotrzebowanie ode mnie. Tymbardziej, że z nicku rozumuję że masz 17 lat. Tłuszczy mało, chyba że chcesz jechać na low fat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 120 dni Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 1144
Mi się wydaje że 2500 kcal to odpowiednia podaż wyliczykem moje zapotrzebowanie i wyszło 2700 więc chyba ok jak na start
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 577 Napisanych postów 1390 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 26471
wegetarianie nie jedza ryzu kaszy ziemniakow ? nie polewaja jedzenia oliwa ? nie jedza orzechow , awokado ?

jedyne co stoi miedzy Toba ,a Twoim celem , TO TE BZDURY , ktore sobie mowisz , ze nie dasz rady

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 120 dni Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 1144
Heh jedzą ale chyba nie jestem skazany na te produkty.A i chciałem się spytać zy muszę tak dzień w dzień jeść
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6237 Napisanych postów 75008 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629146
By jadłospis był pełnowartościowy musimy dostarczyć wszystkie aminokwasy egzogennych, niezbędne do syntezy białek naszego organizmu. Aminokwasy egzogenne muszą być dostarczone z pożywienia, ponieważ nasz organizm nie jest w stanie zsyntezować ich samodzielnie. Warto więc poznać te aminokwasy i ich poza mięsne źródła:

Tryptofan – banany, pestki słonecznika, ser biały
Treonina – znajdziemy ją we wszystkich produktach spożywczych
Walina – soja, soczewica, sezam, orzechy włoskie sery żółte, jaja
Leucyna i izoleucyna – rośliny strączkowe, kukurydza, nabiał
Lizyna – warzywa strączkowe, jaja, żółte sery
Metionina – kasza jaglana, ryż otręby pszenne, orzechy włoskie, groch, fasola, brukselka, grzyby, szpinak
Fenyloalanina – mleko ser, w mniejszych ilościach produkty zbożowe, warzywa, owoce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 577 Napisanych postów 1390 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 26471
juz nie gadaj ze na sniadanie nie zjadlbys jajecznicy ze szczypiorkiem na maselku a na obiad pieczonych ziemniaczkow z koperkiem

jedyne co stoi miedzy Toba ,a Twoim celem , TO TE BZDURY , ktore sobie mowisz , ze nie dasz rady

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Stagnacja na redukcji

Wheyvita