SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push pull do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 174

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 142 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2743
Czesc,
Prosze o ocene planu treningowego


Push
Facepull - guma (aktywacja) 4x10
Squat rampa 8
OHP rampa 8
Bench press rampa 8

Pull
Deadlift Rampa 8
Wioslowanie Rampa 8
Hip thust 4x10
Sciaganie drazka wyciagu 4x10
Podciaganie na drazku 4x max
Uginanie ramion ze sztangielkami 4x10

Push
Leg press 4x8
Bulgarskie 4x10
Wyciskanie skos gora 4x10
Dipy 4x8
Wyciskanie hantelek (barki) 3x8
Wyciskanie francuskie 3x10
Lydki 4x15
Unoszenie nog w zwisie 4x15

Pull
Rack pull 4x6
Chin-ups 4x max
Seated low row 4x10
DB lateral raise 4x10
Uginanie ramion ze sztanga 4x10
Mlotkowo 3x10
Allachy 4x15


Zmieniony przez - Thirteenth w dniu 18/02/2020 11:45:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4687 Napisanych postów 57279 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715848
Nie napisałeś nic o sobie więc ciężko odnieść do Ciebie plan treningowy ale sam jest w porządku.
Jednak zastanawia mnie z czego wynika taka mała ilość ćwiczeń w pierwszym treningu push?

W pierwszym treningu pull masz ćwiczenie hip thrust, które jest ćwiczeniem push nie pull, ale jeśli w połączeniu z martwym ciągiem w tym dniu dobrze Ci się ćwiczy pośladki to możesz tak zostawić.
Do pierwszych dwóch treningów warto by było dodać coś sensownego na mięśnie rdzenia żeby w każdym dniu treningowym coś na nie zrobić.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 142 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2743
Mała ilość cwiczen w 1 dniu wynika tylko i wyłącznie z jego objętości. Będę stosował rampe w ilości 8 powtórzeń, gdzie serii może byc ok 8 na każde ćwiczenie. Są to same wielostawowe ćwiczenia więc wydaje mi się że trening będzie I tak mega ciężki.
Faktycznie Hip thrust weszło mi w Push, chociaż powinno być w pull.

Staż co najmniej 4 lata, obecnie okres masy.
Wzrost 180
Waga 98
Wymiarów nie pamiętam. W ramieniu ponad 40 cm, jedyne co pamietam
Wyniki siłowe
Lawka: ponad 130
Martwy: ponad 180
Przysiad: conajmiej 160


Priorytet chce ustawić na ramiona (Biceps, Triceps)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4687 Napisanych postów 57279 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715848
Na odwrót weszło Ci w pull, a powinno być w push. Choć tak jak pisałem, jeśli Ci się lepiej ćwiczy pośladki wraz z martwymi ciągami to nie ma problemu możesz tam zostawić.
Jeśli w tym pierwszym dniu taki jest plan aby polecieć dość szeroką rampą to nie zmieniaj nic bo tam objętość będzie spora i na pewno trening nie będzie należał do lekkich.
Staż masz sensowny więc wiesz co robić, a i wyniki siłowe masz bardzo fajne więc nie ma co kombinować za bardzo z planem treningowym dalej tylko działać z tym, który ułożyłeś.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nietypowy problem z pierwszym powtorzeniem

Nutel