SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push - Pull

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 618

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

36

Waga

90

Wzrost

190

Cel treningowy

Redukcja

Staż treningowy na siłowni

2 lata

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Dieta

Zbilansowana obecnie -400

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

FBW same złote ćwiczenia

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad: 140x5, MC: 155x5, WL: nie robię
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 87 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9421
Witam chciał bym zasięgnąć opinii na temat treningu:
Częstotliwość: A-B-W-A-B-W-W

A- Push:
1. Przysiad tylny - rampa 5
2. Przysiad przedni - 4x8
3. Poręcze - rampa 5
4. Wyciskanie wąsko na skosie - 4x8
5. OHP - 4x8

B- Pull:
1. Martwy Ciąg - rampa 5
2. Podciąganie - rampa 5
3. High Pull - 4x8
4. Wiosłowanie - 4x8
5. Żuraw - 4x8

Jestem na redukcji, obecnie – 400 kcal. Zastanawiam się czy plecy nie maja zbyt dużej intensywności w stosunku do pozostałych partii i czy objętość pozostałych partii jest ok.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5540 Napisanych postów 60380 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 744792
Wygląda to fajnie. Same podstawowe ćwiczenia. Ale zastanów się nad tym czy zamiast siadów przednich dać jakieś ćwiczenie jednonóż np wykroki albo bułgara.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 87 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9421
Zrobię jak mówisz i sprawdzę wrażenia. Przedni w większej ilości powtórzeń po ciężkich przysiadach tylnych, robionych w rampie do załamania technicznego wchodzi zaj**iście. A wracając do pytania to co z tymi plecami? nie ma tam tego wszystkiego zbyt dużo? Mam wątpliwości bo po ostatnim treningu PULL czułem się jak by mnie pociąg przejechał a przerobiłem w życiu już kilka wymagających planów. Przypomnę, że jestem na deficycie kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5540 Napisanych postów 60380 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 744792
Nie zmieniałbym tak generalnie jak dla mnie to treningi pull są cięższe o tych push i wrażenia mogą być nieco inne. Ale powinno być finalnie dobrze.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rower stacjonarny - interwały.

nutloveb