Hejka wszystkim. Od 2 miesiecy chedze na silownie . Mam "chyba" wrodona wade klatki piersiowej mam lejkowata klatke piersiowa ( chyba tak sto sie nazywa ) i mam prawego cycka wiekszego od lewego ( lewy tak jakby wogole sie nie rozwijal ) . Waze 71kg mam 180wzrostu i mam 21 lat . Czy sa jakies cwiczenia aby mozna bylo jakos skorygowac takie ubytki ? srodkowa czesc klatki piersiowej jest nie rozwinieta wogole miesnia rzadnego nie ma . Prosze o porade . Moze jakies specjalny zestaw cwiczen na klatke . Jestem zielony :) a tu wiem ze prawdopodobnie znajde odpowiedz , nie zarzywam zadnych odrzywek (boje sie ze mze to jeszcze bardziej powiekszyc prawy sutek a lewy minimalnie) .Troche smiesznie tego sluchac ale karzdy jest inny :) . Dzieki wielkie i Pozdro .
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
juz kiedys była o tym mowa poszyukaj w wyszukiwarce masz jeszcze mały starz wiec wrzystko przet toba
...
Napisał(a)
Mam Podobny Problem Prawy sutek jest Wiekszy (grudka Pod Skora)i dziwnie to wyglada moj sta ronziez jest podobny okolo 2 miesiecy .Jednak U mnie ten problme zdaje sie powoli zanikac dzieki temu ze moja klatka sie rozwija i mam nadzjeje ze w koncu skonczy sie ten Problem Chetnie wyslucham waszych opini na ten temat >??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Z tego co zrozumiałem te cycek w kształcie przypomina damską pierś. Nie chce być złym prorokiem ale wygląda mi to na zaburzenia hormonalne lub zmiany spowodowane wcześniejszym pobieraniem leków.Skonsultuj temat z lekarzem. Jedno jest pewne przy odpowiedniej diecie redukcyjnej i odpowiednim treningu powinieneś się z tym uporać. To co masz na mięśniu klatki piersiowej (w ksztalcie lejka) to nic innego jak tkanka tłuszczowa i należy ją spalić. Będzie dobrze! Pozdrawiam
...
Napisał(a)