SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mam problem z kreatyną

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1859

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
witam
mam problem z kreatyna ! zaczalem ja brac i zauwazylem ze sila mi spadla. Biore juz ja 20 dni i nie wiem co jest czy ja odstawic czy co zrobic. ale sila mi spadla strasznie wczesniej na klate bralem 60 a teraz 50 dusze jak wtedy 60 co jest?? prosze o pomoc
pozdrawiam

MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45934 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jesteś początkujący o ile się nie myle.Napisz jak często trenujesz to może coś poradzimy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
trenuje tak poniedzialek wtorek czwartek i piatek no i sobota od czasu do czaasu czyli 4-5 razy w tygodniu

MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45934 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeżeli chodzi o kreatynę to do działu suplementacja (w jakich dawkach i z czym ją łykasz ?)
A co do treningu to ogranicz się do 4 dni czasami wystarczą 3.
a sesja powinna trwać ok 1 godziny do 1 20 min.

Tomek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
Wiec biore ja rano przed sniadaniem 3 kaps przed obiadem 3 i wieczorem tez 3. Ej a z czym ja trzeba brac??

MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1364 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5479
z glukozą.

Sloniu

Największe dobro nosi pierwiastki zła i największe zło nosi zarodki dobra.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45934 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
MrBubu!Trenujesz zdecydowanie za dużo.Ja bym ograniczył do 3 dni w tygodniu po 60minut maksymalnie.Efekty będą lepsze na 100%.I siła wróci.Przy Twoim aktualnym treningu przetrenujesz się dość szybko.
Następnym razem jak będziesz brał kreatynę to kup monohydrat kreatyny w proszku.Jest łatwiej wchłaniany od kapsułek.I ZAWSZE bierz kreatyne z glukozą(dostępna w sklepach spożywczych i aptekach)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
ej to jak mam zmienic trening??
teraz mam taki

Poniedzialek
KLATA
1. wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej
2. wyciskanie sztangi na ławeczce skośnej (automat)
3. wyciskanie sztangielek na łąweczce skośnej
4. rozpiętki na ławeczce prostej
5. krzyżowanie linek wyciągu (zciąganie wyciagu)

BICEPS
1. unoszenie ramion ze sztangą stojąc
2. unoszenie ramion ze sztangą na łokietniku
3. unoszenie przedramion ze sztangielkami siedząc
4. unoszenie przedramion na wyciągu stojąc (odwrotnie do tricepsu)


Wtorek
TRICEPS
1. francuskie wyciskanie sztangi łamanej , siedząc
2. ściąganie linek wyciągu w dół
3. francuskie wyciskanie sztangi leżąc
4. prostowanie ramion(1 ręka) na wyciągu w podchwycie

NARAMIENNE
1. wyciskanie sztangi zza karku siedząc
2. wyciskanie sztangielek w siadzie
3. unoszenie sztangielek stojac
4. unoszenie sztanki przed siebie (proste rece)
5. unoszenie sztangielki do poziomu w podparciu

Piątek
GRZBIET
1. podciąganie sztangielki jednorącz w podporze
2. przyciąganie linki wyciągu siedząc (to na kocu)
3. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia w szerokim uchwytem(do szczeki)
4. Ściąganie drążka wyciągu do klatki (przed ostatnie)
5. przyciąganie sztangi do brzucha w opadzie

PRZEDRAMIENIA
1. uginanie nadgarstków ze sztangą w oparciu o ławkę
2. uginanie nadgarstka nachwytem lub podchwytem

Sobota
BRZUCH
1. wyciag
2. lawka niska i wysoka
3. kolko ;)


MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
a jeszcze jedno trenuje juz 3 miesiac
mam 16 wiosenek
176 cm wzrostu
67,5 kg wagi
przosze o pomoc

MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45934 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
To jak juz trenujesz trzeci miesiac to Twoj trening jest wyjatkowo beznadziejny..Nie wiem ile robisz serii ale pewnie wiecej niz 3 - czyli wykonujesz srednio po 15 serii na grupe.
Co jest naprawde bardzo, bardzo glupim pomyslem.

Wybierz po dwa cwiczenia i rob nie wiecej niz 3 serie.
Osobiscie kazal bym Ci robic jedno cwiczenie ale wiem ze i tak bys nie posluchal.

bst
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12873
czyli prosze o rade co mam robic aby miesnie rosly mi szybko i sami wiecie. Prosze o podobne rozpisanie cwiczen
pozdrawiam

MrBUBU

PZDRAWIAM. MrBUBU

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masa i aeroby

Następny temat

Krótki biceps