SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót na tarczy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3045

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1584
Cześć :) raz zaczynałam tu redukcję, ale niestety poległam. Teraz postanowiłam wrócić tu z powrotem. Głównie kieruję się tu z prośbą o sprawdzenie mojego planu odchudzania, a przede wszystkim kaloryczności diety (to jest coś co mi najbardziej zaprząta głowę i powoduje problem - nie tyle co trzymanie diety, a to jaką mam trzymać: kcal, b/t/w).

Zarzucam ankietę:
Płeć : kobieta
Wiek : 24 lat
Waga : 67 kg
Wzrost : 167 cm
Cel treningowy : redukcja
Staż treningowy na siłowni : parę miesięcy
Uprawiane inne sporty : biegi długodystansowe (na razie 5 - 8 km, planuję dojść do min 10 km)
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia ze sprzętem
Dieta : redukcyjna, bezglutenowa
Przeciwskazania medyczne : raczej brak, mam jeszcze niedoczynność tarczycy, biorę letrox 25/50 (6/1 raz w tyg)
Zażywane suplementy : białko w razie potrzeby, pewnie zacznę 4 flex na stawy profilaktycznie
Ostatnio przerabiany plan: FBW

Planuję ćwiczyć 3 razy na siłowni oraz 3 razy bieg/jazdę na rowerze (bieg to moje hobby, stąd taka decyzja). W dodatku pracuję na magazynie 5 dni w tygodniu po ok 8 h dziennie. Z większości kalkulatorów moje CPM to jakieś 2500 kcal, więc rozsądne by było zaczynać od 2000 kcal? Więcej? Myślę dać około 1,5 - 2 g białka/kg mc, 1 g tłuszczy/ kg mc i resztę dobić węglowodanami.

Wszystko jest okej czy coś zmienić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4998 Napisanych postów 32898 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 659205
poprosimy o ankietę działu - jest w temacie z regulaminem działu.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1584
WAGA CIAŁA: 67 kg
WZROST: 167 cm
OBWÓD RAMIENIA: 31 cm
OBWÓD ŁYDKI: 38 cm
OBWÓD UDA: 61 cm
OBWÓD BIODER: 37 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 84 cm
OBWÓD TALI 71 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 89 cm
****CEL*************************************************
Redukcja do 60 kg
****STAN ZDROWIA*****************************************
CHOROBY PRZEWLEKŁE: celiakia, niedoczynność tarczycy
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? tak, letrox 25/50
****PYTANIA DODATKOWE**********************************
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko jak trzeba
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - standardowa dieta studenta - szybko i tanio
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuję
****SPRZĘT**********************************************
PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak
****TRENING**********************************
JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - FBW dla początkujących bodypak.pl
Trening A (wykonujemy w zakresie 8-12 powtórzeń):
Mięśnie ud: przysiad klasyczny ze sztangą – 4 serie
Mięśnie grzbietu: ściąganie drążka wyciągu górnego (szeroko) – 4 serie
Mięśnie klatki piersiowej: wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej – 4 serie
Mięśnie naramienne: wyciskanie żołnierskie – 4 serie
Mięśnie trójgłowe ramienia: wyciskanie sztangi na ławce poziomej wąskim chwytem – 3 serie
Mięśnie dwugłowe ramienia: zginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc – 3 serie
Mięśnie proste brzucha: spięcia mięśni brzucha przy użyciu linki wyciągu górnego (allachy) – 3 serie
Trening B (wykonujemy w zakresie 12-15 powtórzeń):
Mięśnie ud: zginanie podudzi na maszynie leżąc – 4 serie
Mięśnie grzbietu: martwy ciąg klasyczny – 4 serie
Mięśnie klatki piersiowej: wyciskanie sztangi na ławce poziomej – 4 serie
Mięśnie naramienne: wyciskanie hantli siedząc na ławce – 4 serie
Mięśnie trójgłowe ramienia: pompki na poręczach (z dodatkowym obciążeniem) – 3 serie
Mięśnie dwugłowe ramienia: zginanie przedramion chwytem młotkowym z hantlami – 3 serie
Mięśnie proste brzucha: wznosy nóg leżeniu na macie – 3 serie

ZDJĘCIA
pominę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5873 Napisanych postów 13724 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 571764
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1584
Paatik
" Myślę dać około 1,5 - 2 g białka/kg mc" - dużo, raczej bliżej 1,5.
Daj zdjęcia, te wymiary nie wyglądają źle.


Wolę nie, szczerze mówiąc byłoby spoko wszystko gdyby nie uda i ramiona, a wiem że obwody w tych miejscach spadną na samym końcu (taka figura) to postaram się popracować nad resztą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1584
Doszłam do wniosku że zacznę redukować od 2400, 140 B, 80 T i reszta węgle (tyle białka aby mnie zapychało, nie chce dorzucać wiecie tłuszczu bo mam biegunki jak spożywam za dużo). Ma to sens? Postaram się jutro wrzucić zdjęcia sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1847 Napisanych postów 10851 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583159
Wrzuć zdjęcia bo może wystarczy rekompozycja jak problem dotyczy tylko wybranych części ciała.

Tego tłuszczu moim zdaniem mogłoby nawet być mniej.. Może 70 gr na początku?

Dasz radę zrobić dipy i do tego z obciążeniem?
Wyciskanie wąsko też bym zmieniła na jakieś prostsze ćwiczenie na triceps. Może na wyciągu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 624 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2363
Tak jak powyżej 1g / kg może w zupełności wystarczyć jeśli faktycznie masz problemy trawienne po dużej ilości tluszczu w posiłku.

Makro jak najbardziej wygląda rozsądnie na start, natomiast warto byłoby je przetestować w okresie tygodnia/dwóch i zobaczyć w ogóle jak będzie reagował organizm.
A co do zdjęć to na pewno warto aby je pokazać bo z boku wygląda to obiektywniej niż sami spoglądamy na swoją sylwetkę ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1584
@paula.cw, @DrunkInCarbs na razie zostałabym przy takiej ilości tłuszczu ze względu na problemy hormonalne (niedoczynność, nieregularne miesiączki) a co do zdjęć chyba będą dopiero jutro, niestety nie mam możliwości zrobić ich teraz. Aczkolwiek wydaje mi się że sensu w rekompozycji nie będzie, otłuszczenie ciała jest dosyć duże (25-27% bf) stąd wolę na start zredukować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1584
Są zdjęcia, robione na szybko. Szału nie ma :)







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1847 Napisanych postów 10851 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583159
Dla mnie to jest sylwetka do rekompozycji bo nie wielkość a skład ciała jest do "zmiany" ale przy rozsądnych kaloriach jakie sobie ustaliłas i porządnym treningu to się może udać. Zwłaszcza osobie początkującej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zatrzymanie wody+tycie

nutlove nowy