SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Karolina na redukcji - powrót

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 489 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19758
Ze spuszczoną głową powracam...
Podczytywałam znowu forum i nie miałabym odwagi przyznać się do porażki, gdyby nie Fala.
Zostałam wyzwana od paskudy i kazano mi tu wrócić ;)
A tak serio, sama tego chcę, zabrakło mi po prostu odwagi, ponieważ wstyd się przyznać do porażki.
Teraz, z nowymi siłami, ogromną motywacją - zaczynam redukcję!

Waga : 96,7
Wzrost : 169
Obwód w biuście(1) : 114
Obwód pod biustem : 97
Obwód nad pępkiem : 102
Obwód na wysokości pępka : 111
Obwód bioder (3): 116
Obwód uda w najszerszym miejscu: 63
Obwód łydki : 39
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 5 razy w tygodniu ( power walk, cardio, interwały, ćwiczenia na poszczególne partie ciała)
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka, ew. pieczywo
Co lubisz jeść na obiad : mięso z surówką/sałatką
Co jako przekąskę : ----
Co jako deser : sernik z kuchni sfd
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : tak, nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia aerobowe, cardio w domu, oraz siłowe, możliwe do wykonania w domu
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : tran, multiwitamina, magnez, thermo stim ( od paru dni), herbata z pokrzywy, zielonka
Stosowane wcześniej diety : kiedyś 1200 kcal, south beach


Sprzęt, jaki posiadam do ćwiczeń: 2 opaski fitness, 2 taśmy, hantle, twister, rowerek.

Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-20 12:34:17

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31715
no i bardzo dobrze my świry musimy trzymać się razem
polecisz z rozpiskami i będzie dobrze Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 869 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15773
Wrzuć jeszcze wyraźne zdjęcia sylwetki (bok,przód i tył) oraz to co jesz, wpisz do tabelki ze strony potreningu.pl Powodzenia

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ja jeszcze stosowac... Checi nie wystarcza, trzeba dzialac"

Mój dziennik http://www.sfd.pl/Czarnula/Redukcja_podsum.str_39-t830749-s39.html 

http://www.sfd.pl/Konkurs/Czarnula-t852671.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 489 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19758
Nie dziękuję. Dzisiaj od rana zapisuję tam co jem, na koniec dnia wrzucę :)
Fotki będą, jak nie dzisiaj to jutro, bo sama jak mam sobie cyknąć to pewnie nogi do połowy będą

Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-20 12:46:01



Fotki - masakrator...
Nie wiedziałam, że tak wyglądam





Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-20 17:14:53




Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-20 17:15:35




Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-20 17:16:01

Dzisiejsze jedzenie:








Wiem, że tłuszczu za mało

Dzisiaj : 70 min. power walk and tone it up ( z taśmami) + 20 min rowerek



Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-20 19:20:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 489 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19758
Dzisiaj w planach trening siłowy dla początkujących i w związku z tym mam pytanie - zawsze miałam słabe ręce, ale po złamaniu ( od tego czasu nie lubię i boję się rolek ), jest katastrofa.
Przez ostatni czas, kiedy poważnie zabrałam się do ćwiczeń próbuję wykonać poprawnie pompki i nie daję rady.
Czy na tym etapie, mogę zwykłe pompki zastąpić np. takimi przy ścianie ( na stojąco opieram ręce o ścianę i pompuję)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2015 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 68669
No witamy i powodzenia



Ruszałaś się ostatnie 2 miesiące, siłowo też ostatnio ćwiczyłaś? Na początek powrotu do siłowych ten trening dla początkujących wydaje mi się dla Ciebie odpowiedniejszy http://www.sfd.pl/-t803543.html (chyba, że wklej ten trening Obliques, bo nie wiem który masz na mysli)

Jesteś wysoka, Dobij do 1900kcal, 120-130gB, 120gW i reszta tłuszczy

(tak, możesz pompki przy ścianie, w koncepcji działu masz link to tematu z filmami, o pompach tez powinien tam być.)

Zmieniony przez - agak w dniu 2012-03-21 07:48:44

Zmieniony przez - agak w dniu 2012-03-21 07:49:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 8676 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 130649
za duzo masz nabialu, warzyw nie licz, musli do wywalenia, surówki kupne to dosc niepewne produkty- zazwyczaj zawierają jakieś paskudztwa, cukier, tluszcze roslinne, majo, etc... czytaj sklad, a najlepiej sama je sobie przyrządzaj z ulubionych warzyw. chleb zytni razowy to "samoróbka", czy jakis kupny? olej rzepakowy jak mniemam, to zapewne rafinowany- zamien go na oliwe, tran, olej kokosowy, awokado. jedz tluste mięcha, ryby morskie- tluste najlepiej. slonecznik to kiepskie tluszcze (omega-6). tak jak napisala agak- podnies kalorie

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 489 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19758
Dzięki za odpowiedź.
agak, ruszałam się, ćwiczyłam min. godzinę dziennie, nie wiem czy ćwiczenia na daną partię ciała można nazwać treningiem siłowym?
Oprócz tego ćwiczę z taśmami, to chyba można pod siłowy podciągnąć?
Miałam na myśli właśnie ten trening, który wkleiłaś.

I pytanie dnia - mogę jeść smalec swojski, taki jak Fala?

Musli nie jem normalnie, ale chodziło za mną długi czas i akurat tak wypadło, że zjadłam wczoraj.
Co do pieczywa, zaopatruję się w pewnym źródle.
Miałam zamiar zrobić swoje grahamki, ale w tygodniu nie dam rady.


Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-21 08:14:29

PS> Czytałam gdzieś, żeby tylko zielonych warzyw nie wliczać do bilansu?

Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-21 08:18:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 8676 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 130649
zielone to nie tylko w kolorze zielonym, bo np. ogórek, kiszona, pomidor, etc..tez sie nie liczy liczysz strączki, korzeniowe, smalec jak najbardziej

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 489 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19758
Co jak, co, ale ogórek jest zielony
Dzięki, tak będę robiła, a w tabeli będę wpisywała wartość "0", żeby było widać ile jem warzyw :>

O, ogórek skasowany :D

Zmieniony przez - KarolinaKK w dniu 2012-03-21 08:37:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 24786 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 89700
Hejho Powodzenia

The woman is wild, a she-cat tamed by the purr of a Jaguar

Oficjalnie certyfikowana przez Vitalie jako 'odrazajaca anorektyczka'

HCFC: But skim milk is low in saturated fat
Charles Poliquin: So is Napalm

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening i dieta do korekty

Następny temat

Roślinożerca-gigant... czyli krótka opowieść o dążeniu do doskonałości :)