SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do OCENY/DZIENNIK

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 522

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17
Płeć : mezczyzna

Wiek : 15 lat

Waga : 55 kg

Wzrost : 182

Cel treningowy : (wlasnie nie wiem co tu wpisac za bardzo Ale chyba chodzi o to co chce se wyrzezbic . No wiec cwiczy sie cale cialo albo nic

Staż treningowy na siłowni : 0

Uprawiane inne sporty : Czesto gram w pilke nozna , chetnie cwicze na wf , po lekcjach pilka nozna czasem

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Hatnle x2 10kg

Dieta : Jestem bardziej uzalezniony od rodzicow z posilkami , ale powoli sobie ukladam to i owo

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Czytalem pare postow wiec sobie ulozylem fajny (tak sadze) plan treningowy na 3 dni , Poniedzialek , Sroda , Piatek

A wiec :

Przeczylem temat o rozgrzewce i rozgiaganiu ktory zalozyl Mawashi.
Nastepnie przeczytalem temat o treningu brzucha autorstwa DJ_OKbboy i dowiedzialem sie wielu rzeczy.No a pozniej ulozylem sobie swoj wlasny plan

Rozgrzewka :

1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu unoszenie ramion w przód i w bok po 15
2. Stanie w rozkroku ramiona w górę, skłony tułowia w przód i w tył z pogłębieniem po 15.
3. Krążenia bioder w staniu w obie strony 15
4. Stanie w szerokim rozkroku, ramiona na biodra, półprzysiady na lewej i prawej nodze 10.
5. Pajacyki 20 razy.

Trening :

1 Napinanie mięśni brzucha leżąc x12
2.Wspięcia na palce na jednej nodze x15
3.Pompki na kolanach x12
4.Brzuszki pelne 4*20
5.Wznosy kolan w gore 4*15-20
6,Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
7.Wznosy prostych nog w gore 4*15-20
8.Podciąganie się 6-6-6-6
9.Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 7kg 7-7-7-7
10.Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 7kg 5-5-5-5
11.Wyciskanie sztangielek 8 kg 6-6-6-6

Rozciaganie :
1. Przyciąganie ugiętej nogi w leżeniu na plecach - 20 razy
I wiecej nie mam pomyslu co dodac ...

I ten trening przez 3 dni w tygodniu . Nie wiem czy nie za duzo ale zobaczymy jak to wypadnie u was jak mnie ocenicie. Czekam na negatywne i moze pozytywne komentarze . Fajnie by bylo jakby ktos doswiadczony sledzil ten temat..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1077 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3753
Kolego, radzę Ci zacząć ćwiczyć planem dla początkujących aut. Mawashiego. Plan jest świetnie ułożony, ponadto dla słabszych fizycznie jest łatwiejsza wersja. Po co kombinować, skoro masz wszystko dosłownie podane na tacy ?
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chcę mieć grubsze dłonie

Następny temat

Jaka kreatyna na pierwszy cykl