SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan Treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1257

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2896
Siemka! Od września znowu zaczynam chodzić na siłownie, przed wakacjami chodziłem niecale 3 miesiące. W wakacje za bardzo nie mialem dostepu do silowni. Teraz zaczyna sie szkola treningi,siłownia. Moim celem jest rzeźba brzucha,klaty, a przybranie masy w rekach. Dotychczas treningi na siłowni robilem obiegowki, wszystkie cwiczenia, mam zamiar konkretnie zabrac sie za to, bede przestrzegac nawet diety jezeli bede musial. Trening SW i Silowni mam w pon,sro,pt a w dni nietreningowe, cwicze w domu dokladnie treningiem domatora. Za ulozenie planu podziekuje oczywiscie i dam soga, wiem nie za duzo ale bede wdzieczny, nigdy sie tym nie zajmowalem dlatego o to prosze dzieki wielkie.
POZDRO FOR ALL

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 61

Wzrost: 176

Cel treningowy: Rzeźba klaty,brzucha,Masa rąk,zwiększenie siły

Staż treningowy na słowni: niecałe 3 miesiące

Uprawiane inne sporty: Taekwon-Do

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Atlas Ćwiczeń,Ławka,Sztangi(mniejsze,wieksze,lamana),Hantle. Full osprzęt :D

Dieta: Dotychczas nie, ale jak będe musial to tak

Przeciwskaznania medyczne: NIE

Zażywane suplementy: NIE, moge kreatyne jedynie

"Miej przed sobą zawsze słuszną drogę"

gen. Choi Hong Hi [*]

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Usunięty przez georgu za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2716 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12427

<<< SHOTTAS Team >>>
http://www.cwaniak.rembertow.net/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
shottas
z takimi glupotami idz do innego dzialu, bo smiecisz tylko, podales bezsensowny plan bez najwazniejszej podstawowej parti, zastanow sie co robisz.

Moim celem jest rzeźba brzucha,klaty, a przybranie masy w rekach.

nie ma czegos takiego jak miejscowe, tracenie tluszczu, i nabieranie masy w innych miejscach. Redukujesz to z calego ciala, tak samo jak nabierasz masy, wiec ustal jeden konkretny cel.


Dieta,jest podstawa w tym sporcie, wiedz idz do dzialu odzywianie, tam masz w postach podwieszonych/ w spisach krok po kroku jak ulozyc dobra diete

Masz akurat 3 dobre dni na trening, uloz sobie plan FBW, (wklej tutaj do poprawy) i cwiczysz nim 3x w tygodniu, dni nie treningowe, to nie cwiczysz, miesnie potrzebuja regeneracji, a nie codziennego katowania.

Planu nikt ci tutaj nie ulozy, co najwyzej poda glupote taka jaka juz jest wklejona. Masz w spisie w dziel arty na temat treningu,FBW poczytaj uloz i wklej do poprawy.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2896
Ok dzieki postaram sie cos ulozyc tylko nie bedzie to na pewno dobry plan bo nigdy tego nie robilem :P wiedz prosze wtedy o surowa wypowiedz

Zmieniony przez - Oli220 w dniu 2008-08-25 09:39:29

"Miej przed sobą zawsze słuszną drogę"

gen. Choi Hong Hi [*]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
Jak ulozysz na wzor przykladu ktory jest w arcie to nie bedzie tak, zle wklejisz tutaj to sie zaraz poprawi

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2716 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12427
nogi to se sam moze dodac

a plan wkleiłem z kulturystyki jak bez sensy to nie wiem dlaczego ma takie dobre opnie

a jak typ chciał plan chciał isc na łatwizne to ma plan jak chce plan pod siebie to sie troche pomęczy .
atak sie powinno robic dla typów których jest wielu co zakładaja posta patrza jedna wypowiedz a potem znikaja

<<< SHOTTAS Team >>>
http://www.cwaniak.rembertow.net/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
nogi to se sam moze dodac

a plan wkleiłem z kulturystyki jak bez sensy to nie wiem dlaczego ma takie dobre opnie


Nogi to podstawa, nie obchodzi mnie skad go skopiowales, brak podstawowej parti, trening do smietnika, proste.

Zadal pytania, podal podstawowe dane, wiec nie widze nic co mogloby przeszkodzic w pomocu jemu akurat. Pisze normalnie wiec takiej osobie jak najbardziej pomóc.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5595 Napisanych postów 44113 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 352384
Dodam jeszcze, ze dobor tego treningu do stazu naszego zawodnika jest nijaki... FBW to plan dla naszego autora.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Usunięty przez georgu za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2716 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12427

<<< SHOTTAS Team >>>
http://www.cwaniak.rembertow.net/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
Po co mu byle jaki plan, jak mozna odrazu podac wszystkie potrzebne informacje, nikt na forum plaow nie uklada, a wklejic gotowy nie odpowiedni i bez najwazniejszej parti to glupota. Po to uklada sam zeby sie czegos nauczyl, cos z tego wyciagnaal, co z tego ze ktos mu poda gotowy? jak nadal nie bedzie wiedzial co i jak.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2896
Klatka piersiowa:
Wyciskanie sztangi płasko
Rozpiętki hantlami leżąc
Plecy:
Wyciskanie sztangi zza pelców
Podciąganie na drążku szerokim rozstawem rąk
Motyle:
Niestety nie znam zadnego ćwiczenia;/
Barki:
Wyciskanie Hantli
Nogi:
Wypychanie ciężaru leżąc
Przysiady z ciężarem
Łydki:
Wspięcia na palcach z ciężarem
Triceps:
Pompki na poręczach
Pompki przy scianie
Biceps:
Modlitewnik
Uginanie rąk ze sztangą stojąc
Uginanie rąk hantlami siedząc, z podporem o noge

Troche podpatrzylem jak maja wygladac takie treningi, takie cos zrobilem nie wiem czy jest dobre ;p napewno znajdzie sie sporo bledow prosze jednak o surowa wypowiedz chce zobaczyc co zle zrobilem. Co do diety to chba raczej bede jesc wiecej bialka,ryz,kurczak,kasza,platki,owoce w sumie nie jadam fastfoodow naprawde zadko sie zdazy. dzieki jeszcze raz:)
jezeli moge zapytac, to jak wyglada cwiczenie, wyciskanie francuskie xD?

Zmieniony przez - Oli220 w dniu 2008-08-25 10:36:51

"Miej przed sobą zawsze słuszną drogę"

gen. Choi Hong Hi [*]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ABS II

Następny temat

Trening

Fruzelina