Szacuny
0
Napisanych postów
11
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
48
Witam (WIEM JEST DUŻO TAKICH TEMATÓW ALE CHCIAŁBYM DOSTAĆ ODPOWIEDŹ POD MÓJ POST) czy szkodliwa będzie dla mnie:
1.Kreatyna
2.Białko
3.HMB
4.Jakieś aminokwasy
5.Jakieś witaminy
Chciałbym się dowiedzieć czy coś mi się stanie przy stosowaniu tych oto suplementów.
Wzrost:169 cm
Waga:58 Kg
I chciałbym się dowiedzieć czy mogę to brać i o skutki uboczne w moim wieku
(Dietę już mam prawie ułożoną)
A i Ćwiczę od prawie 1 roku
Podsumowując:
1.Czy mogę coś takiego brać
2.Czy zaszkodzi mi coś z wymienionych supli.
Dziękuję mam nadzieje że dacie szybką i dobrą odpowiedź
(Nie liczę na odpowiedzi typu za młody)
Szacuny
436
Napisanych postów
2520
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
266183
Wszystko możesz, nikt ci nie zabroni.
Jeśli dopiero prawie masz dietę ułożoną, to jeszcze nie myśl o jakichkolwiek odżywkach, czy suplementach. Zobacz jak będzie z pilnowaniem diety, postaw na jakóść produktów, pamiętaj o warzywkach i owocach w ciągu dnia. Dopiero po kilku miesiącach wróć z tym samym pytaniem
Szacuny
2
Napisanych postów
65
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
1060
Kreatynę możesz ale nie wiem czy jest taka potrzeba, poćwicz pare miechów bez tego.
Przy twojej wadze białko wbić to nie problem, a u niektórych po odżywce wyskakują krosty.
HMB po co Ci to?
Witaminy masz z warzyw i owoców, możesz na spokojnie z 0,3kg -0.5 dziennie zjeść warzyw.
Zmieniony przez - bialyx w dniu 2017-01-30 22:03:56
Szacuny
17813
Napisanych postów
133442
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
1467270
teoretycznie Ci nie zaszkodzi jak jesteś zdrowy ale niektóre produkty są dla Ciebie zbędne z w/w listy, no i za mało o Tobie wiemy. Jak masz dietę i prawie już ułożoną to np nie powinno w niej białka brakować i odzywka dla Ciebie w tej chwili jest zbędna, do tego masz ok 60 kg to nawet jakbyś potzrebował 2g na kg masy to jest ok 120g białka to idzie spokojnie z diety np pokryć i to nawet nie jakiejś specjalnej