SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy Plan do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 919

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21015
Wprowadzilem do mojego planu troche poprawek i co o nim myslicie?. Staz: 3 miechy silki i 2 miesiące treningu w domu. Cel - masa.

Poniedziałek:

Biceps- uginanie ramion z hantlami (4x16)
uginanie ramion z expanderem (z jednej strony jest zaczepiony o noge (4x16)
Barki- unoszenie ramion w boki z hantlami (4x16)
Unoszenie hantli przed siebie (4x16)
Kaptury- unoszenie barków z hantlami (4x16)
Brzuch - krótkie spięcia (4x30)
Przedramie- unoszenie hantla (nachwyt) (4x16)

Środa:

Klatka- Pompki klasyczne (4x16)
Rozciąganie expandera przed sobą (4x16)
Rozpiętki z expanderem (4x16)
Triceps- prostowanie ramion zza głowy z hantlami (4x16)
Pompki w podporze tyłem (4x16)
Brzuch- krótkie spięcia (4x30)

Piątek:

Czworogłowe uda - przysiady (4x do zmęczenia)
Łydki - wspięcia na palcach - 4x16
Brzuch- krótkie spięcia (4x30)

sra ta ta ta ta...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21015
Aha, zapomnialem dodac ze to jest plan na trening domatora

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1582 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20465
nie masz nic na plecy :/ a to wazne jest

4-ro dniowe plany z priorytetami http://www.sfd.pl/temat233868/
coś o dysproporcjach http://www.sfd.pl/temat208374/
masz problem z techniką ćwiczeń kliknij w linka i czytaj http://www.sfd.pl/temat202268/
i tak w kółko.........

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21015
Wiem ale nie dysponuje żadnym sprzetem na plecy. Nawet drążkiem. A co powiecie o pompkach na krzeslach/taboretach ? Czytałem gdzies ze to tez dobre na plecy. A tak poza tym to jak to wszystko wygląda?

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 442 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3775
A PODCIAGANIE HANTLI DO BRZUCHA MASZ HANTLE WIDZE
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21015
O, to jest dobre. Dodam do ćwiczenie do poniedziałku. I jak teraz to wygląda?

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1392 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 26131
Masz jeszcze ekspander, mozesz na plecy dac rozciaganie ekspandera nad glowa

Jeszcze jedna sprawa, nie chcialbym zebu mnie ktos zle zrozumial(ze sie wymadzam) ale nie mam pojecia jak przy rozciaganiu ekspandera przed soba moga pracowac miesnie piersiowe - tak pisze w atlasie i takie cwiczenie uwzgledniles w swoim planie jako cwiczenie na klatke.

Biorac pod uwage:

- Miesnie same moga sie tylko kurczyc, zeby sie rozkurczyly musi wystapic skurcz miesni antagonistycznych, tak wiec klatka pracuje wtedy gdy wykonujemy w stawie barkowym ruch "w przod" a "nie w tyl" - mam nadzieje ze mnie zrozumiecie.
- W tym cwiczeniu wykonujemy ruch podobny do przeciwnego niz w rozpietkach ktore angazuja klate
- Wykonujemy ruch podobny do przeciwnago niz w rozciąganiu ekspandera za plecami ktore angazuje klatke
- Wykonujemy ruch podobny(jezeli chodzi o prace stawu barkowego nie lokciowego) do unoszenia sztangielek w opadzie ktore angazuja tylne naramiennych
- Proby na wlanym ekspanderze (sprawdzenie ktore misnie czuje podczas wykonywanmia cwiczenia)

Dochodze do wniosku cwiczenie to angazuje glownie tylne aktony naramiennych i w pewnym stopni najszersze grzbietu i boczne naramiennych. Nie angazuje natomiast miesni piersiowych.

Ale moze sie myle wiec prosze o ewetualne sprostowanie, lub usuniecie wypowiedzi jezeli jest calkowicie bledna i moze wprowadzac w blad innych uzytkownikow

Zmieniony przez - dewas w dniu 2005-02-18 20:26:09

"Lepiej miec 90 w pasie i 120 w klacie niz 80 w pasie i 100 w klacie."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21015
ooo... nie wiedziałem. W sumie musze przyznać ze mam podobne odczucia jak Twoje kiedy robie to ćwiczenie. Chętnie wysłucham opinie expertów

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1392 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 26131
napewno sie jakis zjawi i wypowie

"Lepiej miec 90 w pasie i 120 w klacie niz 80 w pasie i 100 w klacie."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ACT domatora

Następny temat

Plan na mase po przerwie

NutLove