SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7454

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5303
No więc zacznę od początku.Ćwiczę od 4 miesięcy no może troche dłużej.Do tej pory ćwiczylem nie stosując właciwie żadnej konkretnej diety.Jadlem poprostu więcej niż zwykle.I nie jest źle zyskałem kilka kilogramów coś koło 6-7,siła rownież wzrosła.Mimo to chciałbym przyspieszyć przyrost masy mięsniowej i postanowiłem ułożyć sobie jakąś konkretną dietę.Obecnie ważę 69 kg 172 cm wzrostu i mam przemianę materi coś pomiędzy średnią a szybką tak na oko.Nie uprawiam żadnych innych sportów no może pozatym że pobiegam troche na w-f'ie. Chiałem usłyszeć waszą opinę na temat składników mojej diety.

Śniadanie:
płatki zbożowe 100g + mleko
serek wiejski 200g

W szkole:
ryż 100g
2 jajka (całe)

Obiad:
ryż 100g
kurze piersi 100g

Po treningu:
2 banany + mleko

Kolacja:
Koltlety sojowe 50g + mleko

Przed snem:
Tuńczyk w sosie własnym 140g + szklana mleka na popitke :)

Dodam że w ciągu calego dnia mam zamiar wypić litr mleka.Jestem ciekaw kiedy mi się to znudzi :)
Za odpowiedzi z góry dzęki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 351 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5303
I prawie zapomniałem o owocach do tego wszystkiego jeszcze jakieś jabłka lub jakieś cytrusy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Brrr, niwiem jak mozesz przelknac 140g tunczyka w sosie wlasnym przed snem....ja ledwo mecze 50g