Szacuny
0
Napisanych postów
351
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
5303
No więc zacznę od początku.Ćwiczę od 4 miesięcy no może troche dłużej.Do tej pory ćwiczylem nie stosując właciwie żadnej konkretnej diety.Jadlem poprostu więcej niż zwykle.I nie jest źle zyskałem kilka kilogramów coś koło 6-7,siła rownież wzrosła.Mimo to chciałbym przyspieszyć przyrost masy mięsniowej i postanowiłem ułożyć sobie jakąś konkretną dietę.Obecnie ważę 69 kg 172 cm wzrostu i mam przemianę materi coś pomiędzy średnią a szybką tak na oko.Nie uprawiam żadnych innych sportów no może pozatym że pobiegam troche na w-f'ie. Chiałem usłyszeć waszą opinę na temat składników mojej diety.
Szacuny
11102
Napisanych postów
51207
Na forum
23 lat
Przeczytanych tematów
57816
A to moja dieta.Powiedzcie co sadzicie...
1.pol kurczaka +100 gram frytek +pomarancza
2.3bulki z szynka+ jablko+snikers
3.100gram ryzu + 200gram tunczyka w oleju
Szacuny
11102
Napisanych postów
51207
Na forum
23 lat
Przeczytanych tematów
57816
nurek:Jesz tylko tyle?Brakuje Ci conajmniej 2 posiłków.Wyrzuć z diety frytki.Zastąp je ryżem.Dołóż jeszcze twaróg chudy do diety i dużo ryżu:)Bułki zastąp ciemnym chlebem,a szynkę np.polędwicą z kurczaka albo indyka.I jedz omlety kulturysty.I poczytaj artykuły na stronie głównej o odżywianiu.
Szacuny
11102
Napisanych postów
51207
Na forum
23 lat
Przeczytanych tematów
57816
Mam jesc 5 razy dziennie???Zglupiec mozna od tego jedzenia!I co to sa omlety kulturysty???
A frytek nie wyzuce bo mi smakuja:)
A teraz na serio.Mam 179cm i 86kilo.Ile bede wazyl waszym zdaniem jak bede jadl 4 czy 5 razy dziennie?I jak sie zmobilizowac do tego obrzerania???Tyle ciekawszych zeczy jest niz jedzenie w kolko:)
Nie bardzo to widze w moim przypadku to obrzarstwo...nie mam raczej czasu na jedzenie 5 razy w ciagu dnia...:(
Szacuny
11102
Napisanych postów
51207
Na forum
23 lat
Przeczytanych tematów
57816