SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Michał Piórkowski - droga do 2020! Status - masa str. 6

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13555

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 189 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1708
Cześć - witam bracia i siostry w sportowej wierze.

O MNIE

Mam 30 lat (ur. 2 lipca 1989 roku) w Żurominie (mazowieckie). Obecnie mieszkam w Olsztynie.
Jestem początkującym zawodnikiem kulturystyki ekstremalnej, choć początkowo zastanawiałem się nad kulturystyką klasyczną. Tu jednak mój wzrost (168cm) w obliczu limitów nie pozwoliłby na rozwój takiej sylwetki, o której zawsze marzyłem. Dlatego też zapadła decyzja o ekstremalnej.

Pracuję jako Team Leader od poniedziałku do piątku, więc praca jest typowo siedząca.

Debiutowałem w tym roku jako zawodnik, więc zdaję sobie sprawę z tego, jak długa droga przede mną.

Decyzję o prowadzeniu DT podjąłem ze względu na dwie sprawy:
- kontrola progresu na przestrzeni miesięcy/lat
- motywacja do jeszcze większej pracy dzięki Waszemu wsparciu, Waszym poradom i krytyce

TRENINGI

Obecnie okres pierwszej masy po zawodach, który będzie trwał około 10 tygodni.

Schemat treningowy (4 dni treningowe w tygodniu, 3 dni przerwy).
I - Nogi
II - Klatka + biceps
III - Plecy + tył barków
IV - Barki + triceps

Cardio na początku 5x60 i będziemy sukcesywnie zmniejszać.

DIETA
DT - 240WW/300B/~30T (wraz z kolejnymi tygodniami będziemy zwiększać kalorykę - szczególy w ostatnich postach)
DNT - 200WW/300B/~30T (wraz z kolejnymi tygodniami będziemy zwiększać kalorykę - szczególy w ostatnich postach)

SUPLEMENTACJA

Omega 3, kompleks B, D3+K2 + d3 oddzielnie, ashwa, magnez, witamina C, okołotreningowo (carbo, bcaa, glutamina, aakg lub cytrulina)


WYMIARY

Obecnie nie kontroluję poza wagą, choć i tak ta po zawodach skacze, więc podam orientacyjnie
Wzrost - 168cm
Waga - 80,9 kg
Biceps ~43cm
Udo ~60cm