SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mięśnie ( problem)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1419

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 565
Ćwiczę w domu od 1,5 roku i w te wakacje robiłem a6w , rzeźbiłem klatkę i bicepsy . I mój problem polega na tym, ze gdy stoję przy lustrze i włączam światło tak lekkie z boku to kaloryfer widać , a gdy włączę takie , gdzie oświetla mi mięśnie klatki i brzucha tak mocniej to ich nie widać , nic nie widać !! Proszę o pomoc , co jest tego przyczyną :( Liczę na szczere odpowiedzi :(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 565
Jak doradziliście ćwiczę ,abs2 oraz FBW. Efekty przychodzą :) Rozłożyłem sobie FBW na 4 dni po 4 x na każdą cześć ciała po 12 powtórzeń. ABS II robię dopiero na 1 poziomie , ale efekt jest znakomity :) Chce zacząć poziom 2 , ale czekam na przysłanie drążka rozporowego :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3687
1. Jak masz płaski brzuch to się nie dziw. Rzeźba może być, ale mięśnie powinny być wypukłe i wtedy je będzie widać.
2. Ćwiczyłeś tylko klatke, bzruch i bicek? Nie masz dysproporcji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 565
Fakt mam płaski brzuch :( To powinienem jeszcze raz zrobić a6w ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2722 Napisanych postów 8344 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100293